Autoportal.hr - BIODIZEL U OBIČNIM AUTOMOBILIMA!
BIODIZEL U OBIČNIM AUTOMOBILIMA!
Vi pitate - mi odgovaramo
Subota, 11 Rujan 2010

Image

Ne znam ništa o automobilima, ali redovito pratim sve na vašem sajtu, pa sam i nekoga vraga u međuvremenu shvatio. Molim vas pomognite mi razriješiti dilemu oko bio-dizela, naime radi prirode posla kojim se bavim bio-dizel bi bio najmoralnije i etički ispravno gorivo za moj automobil. Radim na jednome ekološkome projektu i eko gorivo bi mi najviše odgovaralo.

Ne zanima me japanska tehnologija i financiranje razvoja japanske znanosti kroz kupovinu Toyotinog Priusa ili Hondinog Civic Hybrida, nego želim raditi na podizanju svijesti o važnosti proizvodnje bio-dizela u Hrvatskoj od strane hrvatskog seljaka i poduzetnika...

Želimo za tvrtku kupiti tri nova automobila i želimo da voze na bio-dizel. Za sada jedino nova VW Jetta, od 105 KS, mogla bi se adaptirati na bio-dizel ako to od tvornice zatražimo preko Porscha Auto Centra sa Jankomira. Naručilac ne plača to 'nešto' što ugrađuju u agragat, to ide na trošak tvornice. Jači agregat od 150 KS nema tu mogućnost, čak na poklopcu rezervoara je precrtan znak biodizela. Informacija dolazi od dealera iz Porsche Auta, koji ima susjeda inžinjera u Audiju u Inglostadu koji mu je rekao da svi VW motori uz tu najavljenu adaptaciju mogu voziti na biodizel.

Toyota je prvo rekla da njezin 2.0 dizel motor koji ide u novu Corollu, može bez problema raditi na bio-dizel, pa su poslije povukli tu izjavu. BMW kaže da im samo kažemo broj šasije (ako se odlučimo za kupnju polovnog 320d ili 318d) i oni će po tome broju vidjeti da li može na bio-dizel... Tip iz servisa tvrdi da je on imao 320d iz 2000 godine i da je mogao voziti na bio-dizel. Znadete li vi nešto više o tome? Da li tako adaptiran motor od strane VW (onaj od 105 KS iz Jette) može voziti na fosilni dizel ako meni kasni moja bačva sa bio-dizelom iz tvornice u Ozlju ili Virovitici?

Uglavnom je ovo moje pitanje zbunilo sve dilere, jedan je iz VW raspitavši se kod uvoznika i servisa rekao da ništa od toga, drugi je kako sam gore naveo rekao suprotno kada mu se javio inženjer iz Audija, Toyota je ispala smiješna, a BMW ima dobru spiku.... Kakav je slučaj sa Audijem po vašim spoznajama, ako ih imate? Našao sam na netu i neke studije o bio-dizelu i to izgleda sasvim dobro, no ljudi se nisu javili kada sam im pisao... Zahvaljujem na odgovoru

Bio-dizel postaje strateška sirovina u većini europskih zemalja, a proizvodi se iz uljarica (posebice uljane repice). Prednosti: osigurava čišći ispuh, a može se, bez ikakvih dorada, koristi u dizelašima na tržištu. Mana: iz jednog hektara obrađene površine može dobiti samo 1300 l biodizela, a za proizvodnju se troši dosta energije i kemijskih sredstava, dobivenih iz sirove nafte.

dr. Željko Marušić

Zadnja Promjena ( Petak, 10 Rujan 2010 )
 

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL

Najnoviji članci - Servis

Generated in 0.70427 Seconds