Auto Portal - CITROEN C4 WRC HYmotion
CITROEN C4 WRC HYmotion PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 10 Listopad 2008

Image

Konceptni automobil Citroën C4 WRC HYmotion4 osvojit će sve one koji istodobno žele dizajn, zaštitu okoliša i sport. Ekološka razmišljanja sustigla su i automobile s visokim performansama. Citroën C4 WRC oduvijek je korak ispred drugih, i u pogledu vremena mjerenog kronometrom i u pogledu tehnologije. Nakon što su Sébastien Loeb i Daniel Elena osvojili naslove najboljih vozača i suvozača u 2007. godini, Citroën predstavlja svoju novu inovaciju, trkači automobil koji brine o zaštiti okoliša.

Image
Citroën C4 WRC HYmotion4 – ekološki sportaš

Konceptni Citroën C4 WRC samoj WRC tehnologiji dodaje akumulatore koji se pune rekuperacijom energije prilikom kočenja na nizbrdici ili međudionicama. Na dijelovima staze na kojima se vrijeme ne mjeri, Citroën C4 WRC HYmotion4 može pokretati električni motor. Vozilo dakle na takvim dijelovima staza postaje vrlo tiho i vrlo ekološko, u gradu i izvan grada.

Image
Citroën C4 WRC HYmotion4 s kojim se ekološka razmišljanja prenose i na sportske automobile

Sa Citroënom C4 WRC HYmotion4 predstavljen je novi koncept sportskog rally automobila. Citroën tako pridonosi promišljanju o budućem razvoju automobilskog natjecanja. Pravila u automobilskom sportu se redovito mijenjaju, a zaštita okoliša je sve važnija. Ovisno o budućim promjenama koje bi mogla zatražiti FIA, Citroën C4 WRC tako će od prvog dana biti spreman za postizanje novih rekorda.

(dvk)
 

TEHNIČKI PODACI CITROEN C4 WRC HYmotion4:
Turbo benzinski motor sa četiri cilindra obujma 1998 ccm, najveća snaga 320 KS pri 5.500 o/min, najveći okretni moment 580 Nm pri 2.750 o/min, hibridni pogon, elektromotor najveće snage 125 kW i okretnog momenta 300 Nm, litiji-ion baterije sa 990 ćelija napona 400 V i kapaciteta 22 Ah, elektronski management CITROEN SPORT, vrste pogona: benzinski motor, benzinski motor + elektromotor, samo elektromotorom, pogon na sva četiri kotača, prednji i stražnji mehanički diferencijal, aktivni centralni diferencijal, sekvencijalni poluautomatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, asfalt – naplaci 8x18, gume Pirelli P0, makadam – napalaci 7x15, gume Scorpion, dužina 4.274 mm, širina 1.800 mm, međuosovinski razmak 2.608 mm, težina 1.350kg

Još fotografija…

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 09 Listopad 2008 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL