Auto Portal - VOZILI SMO PEUGEOT 308 CC KABRIOLET ZA SVE SEZONE
VOZILI SMO PEUGEOT 308 CC KABRIOLET ZA SVE SEZONE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 29 Travanj 2009

Image

Peugeot je organizirao svjetsku međunarodnu prezentaciju svog novog modela automobila u Hrvatskoj u okolicu Dubrovnika. Tijekom pet tjedana Dubrovnik i njegova okolica bili su središte svjetske automobilske industrije, a premijerno im je predstavljen novi automobil Peugeot 308 CC. Na testnoj ruti dugačkoj više od 200 km, na relaciji Dubrovnik – Trstenik (poluotok Pelješac) priliku za upoznavanjem sa novim CC adutom Peugeota imala je i ekipa novinara www.autoportal.hr .

Image

CIJENE MODELA PEUGEOT 308 CC U HRVATSKOJ:
1,6 VTi 120 KS Sport 185.000 kuna
1,6 HDi FAP 110 KS Sport 199.500 kuna
1,6 VTi 120 KS Sport Pack 195.000 kuna
1,6 THP 150 KS Sport Pack 206.000 kuna
1,6 THP 140 KS automatik Sport Pack 213.500 kuna
2,0 HDi FAP 163 KS Sport Pack 220.000 kuna
1,6 THP 150 KS GT 226.000 kuna

Image

Doduše vrijeme na novinarskoj prezentaciji tijekom koje je premijerno prikazana serijska verzija Peugeot CC, nije nas mazilo, prala nas je jaka kiša i olujno jugo, sa temperaturom tek oko 11 stupnjeva, tako da smo novi kupe kabriolet Peugeot 308 CC isprobali u odista mokrim uvjetima. Neumorna i obilna kiša nije nas spriječila da pređemo par kilometara sa spuštenim krovom, te iz prve ruke ispitamo efikasnost automatskog sklapanja krova, a tek smo djelomično mogli isprobati i Airwave sustav koji toplim zrakom u naslonu za glavu omogućava vožnju i po hladnijem danu, baš kakav je bio i ovaj tijekom kojeg smo se družili sa Peugeotom . Sustav Airwave Peugeot je prvi primijenio u CC četverosjedu, a od tehnikalija izdvojili bismo zračni jastuk za glavu što je isto svjetska premijera. Bočni zračni jastuci za prsa i zdjelicu su izuzetno kvalitetno rješenje, a popis sigurnosnih elemenata zaokružuje i aktivni rollover zaštitni luk. Peugeot 308 CC je na testiranju EuroNCAP-a postigao pet sigurnosnih zvjezdica.

Image

PONUDA MOTORA U 2009. GODINU U HRVATSKOJ:
Benzinski motori
1,6 VTi 120 KS, 160 Nm, ručni 5, 12,5 s, 195 km/h
1,6 THP 150 KS, 240 Nm, ručni 6, 9,8 s, 215 km/h
1,6 THP 140 KS, 240 Nm, auto 4, 11,6 s, 205 km/h
Dizelski motori
1,6 HDi FAP 112 KS, 270-285 Nm, ručni 6, 12,2 s, 192 km/h
2,0 HDi FAP 140 KS, 320-340 Nm, ručni 6, 10,8 s, 208 km/h
2,0 HDi FAP 136 KS, 320-340 Nm, automatik 6, 11,8 s, 202 km/h

Image

Peugeot je nadaleko poznat po dugoj tradiciji proizvodnje coupe-cabrioleta. Od 2000. do 2008. godine Peugeot je proizveo više od 650.000 primjeraka coupe-cabrioleta. Na europskom tržištu Peugeot je u 2008. godini bio lider u prodaji kabrioleta sa prodanih 49.800 primjeraka, što je 25,6% tržišnog udjela u segmentu kabrioleta, a model Peugeot 207 CC bio je u 2008. godini najprodavaniji kabriolet u Europi sa 39.000 prodanih primjeraka. Čvrsti sklopivi krov sa pravim staklenim stražnjim prozorom i s ugrađenim grijanjem sklapa se i rasklapa pritiskom na jedan prekidač i za cijelu radnju treba oko 20 sekundi, a novost je i ta da vozač moče spustiti ili podignuti krov i u vožnji. Peugeot 3008 je namijenjen ciljanoj skupini kupaca. To su prije svega gradski ljudi koji vole glamur ili pak žene u dobi od 25 do 40 godina, a pretpostavlja se da će i velik broj dosadašnjih vlasnika, sada već starog modela Peugeot 207 CC i Peugeota 307 CC, opredijeliti se za novi Peugeot 308 CC.

Image

SERIJSKA OPREMA:
Sport: ABS, prednji i bočni zračni jastuci, 16 colski naplatci, ručni klima uređaj, putno računalo, kožni obruč upravljača i kožna ručica mjenjača, radio CD RD4 mp3 + RCA, prednji i stražnji odbojnici u boji karoserije
Sport Pack: kućišta retrovizora u boji vozila, tempomat sa regulatorom brzine, aluminijski naplatci 17 colski, automatski dvozonski klima uređaj, sportski kožni upravljač i sportska kožna ručica mjenjača, ESP
GT: Paket vidljivost, sustav za pomoć pri parkiranju stražnji, sustav grijanja glave+ grijanje sjedala, paket koža, mreža za zaštitu od vjetra (difuzor), aluminijski naplatci.

Image

Na hrvatskom tržištu u ponudi su tri paketa opreme: Sport, Sport Pack i GT. Peugeot 308 CC dugačak je 4,4 metara, širok 1,872 i visok 1,426 metara uz međuosovinski razmak od 2,605 metara. Peugeot 308 CC proizvodi se u pogonu u gradu Sochauxu u Francuskoj s kapacitetom od 160 vozila dnevno. Plan prodaje u Europi je u 2010. godini oko 35.000 vozila, dok je plan prodaje do kraja 2009. godine u Hrvatskoj oko 80 vozila. Početak službene prodaje Peugeota 308 CC u Hrvatskoj je 15.6.2009. godine, a kupcima je na raspolaganju ukupno četiri benzinskih i dizelskih motora u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem i sa tri nivoa opreme s početnom cijenom od 185.000 kuna sa PDV-om.

 

Davor Kindy


Više detalja i informacija o novom automobilu Peugeot 3008 koji smo vozili na međunarodnoj prezentaciji u okolici Dubrovnika možete pročitati i na linkovima:
NOVI PEUGEOT 308 CC
PEUGEOT 308 CC NA EURO NCAP TESTU

Image

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 04 Svibanj 2009 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL