Auto Portal - VOZILI SMO PEUGEOT 5008
VOZILI SMO PEUGEOT 5008 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 28 Siječanj 2010
Image

Peugeot je predstavio u Hrvatskoj novi monovolumen Peugeot 5008 koji je veća verzija modela Peugeot 3008 iz kojeg je i izvedena. 5008 ima duži međuosovinski razmak, mogućnost uzdužnog pomicanja sjedala drugog reda za 13 cm, te mogućnost prijevoza sedam osoba raspoređenih u tri reda. Da ne bi bilo zabune, Peugeot 5008 na tržište dolazi u dvije verzije sa pet i sa sedam sjedala te sa dva paketa opreme. Paket opreme Comfort Pack serijski ima pet sjedala, a bogatiji paket opreme Premium ima serijski sedam sjedala.

CIJENE PEUGEOT 5008 U HRVATSKOJ:
COMFORT PACK

1,6 VTi 120 KS, 160 Nm, 5 brzina, 12,2 s, 187 km/h – 154.200 kn (akcija 144.900 kn)
1,6 HDI 110 KS, 240 Nm, 6 brzina, 12,3 s, 183 km/h – 169.200 kn (akcija 159.900 kn)
PREMIUM
1,6 VTi 120 KS, 160 Nm, 5 brzina, 12,2 s, 187 km/h – 171.600 kn (akcija154.900 kn)
1,6 HDI 110 KS, 240 Nm, 6 brzina, 12,3 s, 183 km/h – 186.600 kn (akcija 169.900 kn)
2,0 HDI 163 KS, 340 Nm, 6 auto, 9,9 s, 195 km/h – 215.100 kn

Peugeot je ponudio novi veći model Peugeot 5008 čija je karoserija dugačka 4,53 metara (visok 1,84 m), što je za 20 cm duže od modela Peugeot 807. Osim prostranosti za putnike dobiven je i velik prtljažni prostor, tako da je u Peugeotu 5008 moguće prevesti predmet dugačak čak 2,76 metara, dok je obujam prtljažnika moguće povećavati od 579, 758, 1754 do 2506 litara. Da samo usporedimo Peugeot 3008 ima obujam prtljažnik obujma 432 do 1241 litara. Kad smo već kod usporedbe 3008 je za 16 cm kraći od 5008, a međuosovinski razmak 3008 jest 2,61 m, dok 5008-ca ima 2,73 m. Upravo zbog ovih podataka Peugeot 5008 je produljena verzija modela 3008, vrlo slično kao što je to kod Renault Scenica i Grand Scenica.

Image
Moderno oblikovana unutrašnjost novog Peugeotovog aduta u klasi monovolumena

Peugeot 5008 pokretat će jedan benzinski motor 1.6 VTI 120 KS sa ručnim mjenjačem sa pet stupnjeva prijenosa, te dva dizelska motora – 1,6 HDI 110 KS sa šest stupnjeva prijenosa (dostupan od travnja 2010.) i 2,0 HDI sa 163 KS u kombinaciji sa automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa (dostupan od ožujka 2010.). Paket opreme Comfort Pack dolazi u kombinaciji sa 1,6 benzinskim motorom i 1,6 HDI dizelskim motorom, dok bogatiji paket opreme Premium uz ova dva motora u ponudi ima i najsnažniji 2,0 HDI dizelaš od 163 KS. S obzirom na trenutačnu dostupnost na tržištu tijekom predstavljanja novog Peugeota 5008 imali smo priliku voziti 1,6-litreni benzinski od 120 KS koji se unatoč našoj skepsi da je možda preslab, za ovu veliku i tešku karoseriju, pokazao kao sasvim solidna motorizacija. Ne treba zaboraviti da su kupci Peugeota 5008 prije svega obitelji sa tri, četiri ili više članova, te spomenuta motorizacija sasvim odgovara potrebama za brzi prijevoz. No, ako vozač poželi više performanse morat će se odlučiti za dizelsku verziju, no to će biti i popraćeno i većom nabavnom cijenom.

Image
Poznata motorizacija, jedan benzinac 1,6 120 KS i dva dizelska motora 1,6 HDI 110 KS i 2,0 HDI 163 KS

S obzirom na to da je Peugeot 5008 obiteljsko vozilo, Peugeot je u njemu ponudio veliku količinu najnovije tehnologije koja će zadovoljiti i roditelje i djecu. No, nama je najviše pažnje privukao način kako je Peugeot konstruirao sjedala drugog i trećeg reda. Kao prvo za pohvaliti je što su sva tri sjedala u drugom redu jednake širine i koja se mogu pomicati uzdužno (130 mm) te imaju mogućnost podešavanja nagiba naslona za optimalnu udobnost. Samo jednim potezom i korištenjem jedne poluge sjedalima drugog reda možete naslon preklopiti prema naprijed i cijelo sjedalo podignuti. Uvjerljivo najjednostavniji način rukovanjem sjedalica s kojima smo se susreli. Jednako je lagano i brzo izvlačenje dva sjedala trećeg reda koja su uvučena u pod prtljažnika, a konstrukcija je tako izvedena da se polaganjem sjedala drugog i trećeg reda odista dobije potpuno ravno dno što značajno olakšava rukovanje većim teretom (ravna površina poravnana sa stražnjim utovarnim pragom). Sa sklopljenim suvozačkim sjedalom u položenoj konfiguraciji, moguće je utovariti dugačke predmete sve do prednje komandne ploče. Funkcionalna „kino“ sklopiva sjedala smještena u drugom redu omogućuju jednostavan i nesmetan pristup trećem redu. Napredna modularnost također je prisutna i u trećem redu gdje se dva sjedala pune veličine mogu zasebno sklopiti u stražnji pod. Verzija s pet sjedala nudi 60 litara spremišnog prostora ispod pokrova prtljažnika (tu inače dolaze dva sjedala trećeg reda).

Image
Ravno dno i stranice prtljažnika koji može poprimiti obujam u rasponu od 758, 823, 1247 do 2506 litara

Prtljažnik u 5008 je prostran i praktičan, te jednostavan za upotrebu zahvaljujući pravokutnom obliku. Ovisno o položaju pomičnih stražnjih sjedala, nudi pregršt prostora u rasponu od 758 litara do 823 litre (ili 579 do 678 litara prema VDA 210 standardu) ispod police prtljažnika sa sjedalima trećeg reda sklopljenim u podu. Prtljažnik 5008 nudi jedan od najboljih prtljažnika u segmentu. Obujam se povećava na 1247 litara kada je izvađena polica prtljažnika i kada je prostor prtljažnika iskorišten do krova te se može dodatno proširiti na 2506 litara ukoliko se drugi red sjedala sklopi u pod. Za obitelji koje su uvijek u potrazi za dodatnim prostorom, pogotovo kad putuju na odmor, brojni pretinci i police (ukupno 48 litara) smješteni s obje strane putničke kabine mogu lako udovoljiti raznolikim potrebama putnika. Unutrašnjost je prostrana što potvrđuje širina u visini oslonca za lakat koja iznosi 1476 mm sprijeda i 1520 mm u drugom redu sjedala gdje su smještena tri zasebna sjedala. U trećem redu, gdje se mogu smjestiti dvije odrasle osobe, širina iznosi 1341 mm.

Image
Peugeot 5008 je veća i dulja verzija Peugeota 3008, a oba se temelje na osnovi modela Peugeot 308

Sprijeda, posebno velike police u vratima dopunjavaju prostor kojeg pruža pretinac za rukavice, veliki prostor ispod upravljača, ladica ispod vozačkog sjedala i ingeniozan dizajn 'ventilirane' centralne konzole s kapacitetom od 10,5 litara. Unutar potonjeg moguće je smjestiti razne predmete, primjerice dvije 0,5 litrene boce. Zavisno od nivoa standardne opreme, može se naći i dodatni konektor (jack ili USB) kojim je moguće spajanje i spremanje prijenosnog glazbenog uređaja skrivenog od pogleda. Cjelokupni spremišni prostor dostupan putnicima na prednjem sjedalu, uključujući manje police i pretince na komandnoj ploči, iznosi približno 36 litara. Na stražnjem dijelu putnici mogu koristiti pretince u podu kao i pretince u vratima koji su lako dostupni.
Omogućen je dodatni prostor spremišnog volumena oko 48 litara za stvari vozača i putnika kroz cijelu putničku kabinu uključujući i putnike na sjedalima u trećem redu.

Image
Visok komfor putnika na prvom i drugom redu sjedalica, dok su dvije sjedalice u trećem redu ipak pogodnije za sitnije osobe ili djecu

Cijena početnog modela Peugeot 5008 1,6 VTi 120 KS Comfort Pack je za početak prodaje na sniženju i iznosi 144.900 kuna, dok najsnažnija i najbogatije opremljena verzija Peugeot 5008 2,0 HDI 163 KS Premium košta bez akcije 215.100 kuna. Ljubiteljima dizelskog motora puno je pristupačnija verzija 1,6 HDI 110 KS Comfort Pack za 159.900 kuna, a sasvim smo sigurni da će kupce naći i verzija s istim dizelskim motor sa bogatijim paketom opreme Premium i sedam sjedala po cijeni od 169.900 kuna.

Davor Kindy

Još fotografija…

Image
Počela je prodaja u Hrvatskoj novog monovolumena Peugeota 5008 s početnom cijenom od 144.900 kuna

Image
Duži međuosovinski razmak, pomicanje sjedala drugog reda za 13 cm i izbor od 5 do 7 sjedala

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 07 Veljača 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL