Auto Portal - PREDSTAVLJAMO NOVA MAZDA 5
PREDSTAVLJAMO NOVA MAZDA 5 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 06 Veljača 2010

Image

Bočna klizna vrata postaju formula uspjeha. To je najprije poentirao Kangoo, potom i Berlingo & Partner, a i (doduše neuspješan) Peugeot 1007. Prvi se pamte, a prvi kompaktni monovolumen s bočnim kliznim vratima je Mazda 5, predstavljena krajem 2004. Tada je zamijenila Premacy, koji se proizvodio od 1999. Prezentacija druge generacija ‘petice’ iz Hiroshime očekuje se u ožujku, na autosalonu u Ženevi. Sve bitno i dobro, prvenstveno koncepcija s tri reda sjedala i stražnjim ‘šiber’ vratima, neće se mijenjati. To se odnosi i na koncepciju uranjanja sjedala u podnicu, naravno i na visoku kvalitetu. Na prvi se pogled uočava atraktivniji ‘zoom-zoom’ stil, s prednjim dijelom u stilu novih modela 3 i 6. Novost su razvučena stražnja svjetla, koja se protežu i na dio boka. Nova je ‘petica’ dugačka 453,5, široka 181 i visoka 161,5 centimetara. Rastegnuta je za tri, proširena za pet i snižena za centimetar. Uz znatno atraktivniji stil, koji poboljšava aerodinamiku i osigurava bolje performanse uz nižu potrošnju, u oči upada valovito udubljenje na boku. Ima dvostruku funkciju: povećava atraktivnost i čvrstoću limenih ploha. Kokpit je vrlo sličan kao u modelima 3 i 5, a svaki detalj pokazuje prvoklasnu japansku izvedbu i pedantnost.

Image
Druga generacija Mazde 5 koristi sve dobre značajke još uvijek aktualnog modela sa sedam sjedala i bočnim kliznim vratima, a bit će atraktivnija, dinamičnija i štedljivija te još prostranija i funkcionalnija, ali ne i skuplja

Poboljšana je izvedba kratke ručice mjenjača na uzdignutoj središnjoj konzoli. Zadržana je izvedba s tri reda sjedala i stražnjim vratima te razmjerno velikim međuosovinskim razmakom od 275 cm. Širina povećana za pet centimetara znatno povećava komfor, posebice u srednjem redu sjedala, gdje je osiguran dovoljno mjesta za tri odrasle osobe. Povećan je i prtljažnik. Sa svim sjedalima u funkciji sada mjeri 130 litara. Kad se sjedala iz stražnjeg reda skladno uklope u podnicu povećava se na 590, a kad se i preklopi srednji red, na kombijevskih 1600 litara. Ugodnost vožnje povećava mjenjač, na uzdignutoj središnjoj konzoli i preciznost izrade, koja se ukupnim dojmom penje na vrh klase. Velika je pozornost posvećena sigurnosti te je u serijskoj opremi osam zračnih jastuka, ABS i ESP, a struktura karoserije prilagođena je najvišoj sigurnosti. Zbog toga ništa osim pet zvjezdica po Euro-NCAP testu ne dolazi u obzir. Pojačani motori, u olakšanoj karoseriji poboljšane aerodinamike, osiguravaju osjetno bolja vozna svojstva.

Image
Po uzoru na nove izvedbe modela 2, 3 i 6, nova će Mazda 5 biti izrađena tehnologijom ‘downsizing’, što znači da će imati karoseriju od finozrnatog čelika visoke čvrstoće

Svi motori, osim osnovnog benzinca 1.8 sa 120 KS, imat će izravno ubrizgavanje. Stiže potpuno novi benzinski motor 2.0 DISI sa 150 KS. U dizelskoj će ponudi biti dva motora, u četiri verzije. Uvodi se CD 110, uglađeni i štedljivi dizelaš 1.6, kojeg proizvode PSA i Ford. Bit će najzanimljiviji u ponudi. Mazdin common-rail turbodizelaš od 2184 ccm nudit će se u verzijama CD 130, CD 150 i CD 185. Najsnažnija će verzija imati dva turbopunjača. Pored ručnih mjenjača s pet i šest stupnjeva, u ponudi će biti i automatski sa šest. Kupcima će na raspolaganju biti paketi opreme CE, TE, TX i TX Plus te ukupno više od dvadeset modela. Prvi se primjerci na našem tržištu očekuju u rujnu. Dobra je strana krize što usprkos brojnim poboljšanjima cijena neće porasti. Ponuda će počinjati s oko 22.000 eura, koliko će stajati osnovni benzinski model 1.8 CE, sa 120 KS i svom bitnom opremom. Za osnovni dizelaš CD 110 CE, zasigurno najpopularniji model (naveden u tehničkim podacima), trebat će platiti nešto više od 24.000 eura.

Image
Najpopularniji model u ponudi bit će CD 110 s PSA/Fordovim common-rail dizelašem obujma 1560 ccm, snage 109 KS i momenta 240 Nm, pa za njega navodimo sve tehničke karakteristike

Tehničke karakteristike:
Motor:
4-cilindarski turbodizelski, 16V (zupčasti remen), izravno ubrizgavanje common-rail; Obujam: 1560 ccm; Snaga: 109 KS pri 4000/min; Moment: 240 Nm pri 1750/min; Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva; Pogon: prednji; Karoserija: 453,5x181x160,5 cm; Prtljažnik: 130/590/1600 l; Gume: 205/55 R16; Masa/nosivost: 1450/700 kg; Brzina: 183 km/h; Ubrzanje 0-100 km/h: 12 s; Potrošnja: 4,7 do 7 l/100 km; Početak proizvodnje: kolovoz 2010.

(žm)

Zadnja Promjena ( Petak, 05 Veljača 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL