Auto Portal - PREDSTAVLJAMO VOLKSWAGEN SHARAN
PREDSTAVLJAMO VOLKSWAGEN SHARAN PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 05 Travanj 2010
Image
Objavljeno 5.4.2010. u 10:00 sati

Za razliku od prvog modela, koji je bio blizanac s Ford Galaxyjem, novi je samosvojan i napravljen na produljenoj platformi budućeg Passata te pruža veliku prostranost i funkcionalnost, uz vozna svojstva i potrošnju limuzine. Nakon punih 15 godina, Volkswagenov monovolumen srednje klase dobiva nasljednika. To je potvrda da je bio uspješno koncipiran. Prvi je Sharan predstavljen u veljači 1995., kao tehnološki blizanac Ford Galaxyja. Dvije godine kasnije stigla je i španjolska verzija Seat Alhambra. Svi su se modeli proizvodili u Portugalu. U međuvremenu je raskinut poslovni 'brak' Forda i Volkswagena te je svatko krenuo svojim putem. Iz Kölna je 2005. stigao potpuno novi Galaxy, na temeljima novog Mondea, a Volkswagen uvodi Sharana druge generacije.

Image
Obiteljski jednovolumen s EasyFold sustavom s pet, šest ili sedam sjedala

Radi se na ojačanoj i rastegnutoj platformi, koju će koristiti novi Passat, čije je predstavljanje u planu za kraj sljedeće godine. U usporedbi s dosadašnjim modelom, novi je porastao za cijelu klasu. Dužina mu je povećana sa 463,5 na 485, a širina sa 181 na 190. Međuosovinski razmak, kao najbolji pokazatelj prostranosti, rastegnut je sa 283,5 na čak 292 centimetra. Kako je pritom visina smanjena sa 173 na 172 cm, Sharan druge generacije je znatno dinamičniji od prvoga. Peglanjem karoserije i uz snažno nakošeno prednje staklo, koeficijent otpora zraka snižen je na samo 0,33. To će modelu kombijevskih proporcija osigurati uvjerljive performanse, uz povoljnu potrošnju.

Image
Novi VW Sharan ima tri paketa opreme Trendline, Comfortline i Highline

Dizajn prednjeg dijela, s maskom, podsjeća na Golfa VI, a velika su novost bočna klizna vrata, koja znatno olakšavaju ulazak i izlazak iz karoserije, posebice na uskim parkinzima. Unutrašnjost je također dizajnirana u stilu Golfa i Passata, dakle njemački solidno, skladno i pristupačno. Premda je karoserija osjetno veća i za trećinu čvršća, korištenjem visokočvrstih čelika, osigurana je jednaka masa. Kad se tome dodaju snažniji i štedljiviji motori, nije čudno što se Sharan već proglašava najupravljivijim i najtemperamentnijim modelom u klasi. Time nije izgubio ništa od prepoznatljivih značajki, koje vrijede u kombijevskim proporcijama.

Image
U ponudi su četiri motora s direktnim ubrizgavanjem goriva i s Euro 5 normom

Velika je pozornost posvećena aktivnoj i pasivnoj sigurnosti, pa nitko ne sumnja da će Sharan suvereno osvojiti maksimalnih pet zvjezdica po Euro-NCAP testu. Obogaćena je i oprema, koja će već u serijskom modelu pružati sve bitno za sigurnost i ugodnu vožnju. Ovjes je podjednako prilagođen udobnosti i stabilnosti te su vozna svojstva gotovo kao u limuzinskom modelu. Prva serija stiže s po dva benzinska i dizelska motora (svi s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem, a naknadno se očekuju i nove opcije, uključujući i štedljivu BlueMotion. Ponuda motora počinje turbobenzincem 1.4 TSI, s izravnim ubrizgavanjem te 1390 ccm i 150 KS. Osigurava uvjerljive performanse (197 km/h i 10,1 s), uz prosječnu potrošnju od 7,2 litre. Snažniji 2.0 TSI ima 1984 ccm i 200 KS, postiže 218 km/h i ubrzava za 9,1 s te troši 8,6 litara. Osnovni dizelaš 2.0 TDI sa 140 KS je najzanimljiviji (tehničke karakteristike). Verzija sa 170 KS osigurava najveću brzinu od 204 km/h, do stotke ubrzava za 9,8 s i prosječno troši 5,7 litara

Image

Sjedala iz drugog i trećeg reda mogu se preklapati i uranjati u podnicu te se po želji može kombinirati omjer putničkog i prtljažnog prostora, s dva do sedam sjedala u funkciji. Time se obujam prtljažnika mijenja od 410, do kombijevskih 2300 litara. Sva su sjedala punopravnih dimenzija, a funkcionalnost im povećava i mogućnost posebnog uzdužnog pomicanja. Preklapanjem naslona svako se pretvara u zgodan stolac. Ulazak na stražnja sjedala olakšavaju bočna klizna vrata.

(žm)

Tehničke karakteristike
Motor: 4-cilindarski, turbodizelski, 16V (zupčasti remen), izravno ubrizgavanje common-rail
Obujam: 1968 ccm
Snaga: 140 KS pri 4200 o/min
Moment: 320 Nm pri 1750 o/min
Mjenjač: ručni sa 6 stupnjeva
Pogon: prednji
Karoserija: 485 x 190 x 172 cm
Međuosovinski razmak: 292 cm
Prtljažnik: 410 do 2300 l
Gume: 215/60 R16
Masa/nosivost: 1690/650 kg
Brzina: 194 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,6 s
Potrošnja: 6,8/4,8/5,5 l/100 km

Još fotografija…

Image

Image

Zadnja Promjena ( Petak, 02 Travanj 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL