Auto Portal - PREDSTAVLJAMO SUZUKI KIZASHI
PREDSTAVLJAMO SUZUKI KIZASHI PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 19 Svibanj 2010

Image

Na europsko tržište stigla je nova japanska limuzina Suzuki Kizashi, koja funkcionalnom izvedbom, izvrsnim voznim svojstvima i visokom kvalitetom postaje zanimljiva alternativa europskim konkurentima. Nakon Toyote Avensis, Mazde 6 i Honde Accord, iz Japana stiže još jedna, četvrta limuzina srednje veličine - Suzuki Kizashi. To će poboljšati ponudu u klasi u kojoj je glavna zvijezda VW Passat, a potom Opel Insignia, Peugeot 407, Renault Laguna... Japanska se ponuda temelji na tradicionalnim japanskim vrijednostima - visokom tehnologijom i kvalitetom te uvjerljivim performansama i funkcionalnošću.

Image

Kizashi nasljeđuje limuzinu Verona (u SAD-u se prodavala kao Forenza), koju je za Suzuki proizvodio GM-Daewoo. To nije bilo najsretnije rješenje, pa je nasljednik potpuno stvoren u Japanu i ponio je izvorno ime Kizashi, što u slobodnom prijevodu znači 'predznak velikih stvari'. Skladna limuzina dugačka 465 i široka 182 cm naslanja se na platformi međuosovinskog razmaka 270 cm, što upućuje na srodstvo s GM-ovom platformom, koju je koristila Vectra, a sada je koriste Fiat Croma i Chevrolet Epica. Dizajnirana elegantno, u europskom stilu, s naglašenom aerodinamikom. Koeficijent otpora zraka od 0,27 poboljšava performanse, uz povoljnu potrošnju.

Image

Velika je pozornost posvećena aktivnoj i pasivnoj sigurnosti te bi sve osim pet zvjezdica po Euro-NCAP testu bilo veliko iznenađenje. Sve je oplemenjeno bogatom opremom, koja uključuje sedam zračnih jastuka, ESP, dvozonsku klimu, ESP i elektroničku kontrolu proklizavanja. Ugodnoj vožnji pogoduje i niska razina buke. Kizashi je upravo predstavljen na njemačkom tržištu, što najavljuje da će uskoro stići i na hrvatsko. Zasad se nudi samo s jednim motorom - benzincem 2.4 sa 178 KS, koji osigurava sportske performanse, a prosječno troši manje od osam litara - s obzirom na klasu i snagu, to je povoljno.

Image

Za očekivati je da će stići i verzija 2.0 DDiD, s vrlo dobrim GM-Fiatovim turbodizelašem obujma 1956 ccm i snage od 150 do 180 KS. Cijene zasad nisu poznate, ali se očekuje da će ponuda biti znatno povoljnija od europskih konkurenata te će Kizashi nuditi više za uložen novac. U standardnoj je opciji prednji pogon i ručni mjenjač sa šest stupnjeva. Uz doplatu, Kizashi se oprema i integralnim pogonom pogonom i-AWD, koji primarno pokreće prednje kotače, a u slučaju proklizavanja viskoznom spojkom do 50 posto snage prebacuje straga. Pored ručnog mjenjača sa šest stupnjeva, uz doplatu će se moći dobiti i automatski CVT mjenjač, koji povećava komfor vožnje.

(žm)

Tehničke karakteristike
Motor: 4-cilindarski, benzinski, 16V (lanac), neizravno ubrizgavanje; Obujam: 2393 ccm; Snaga: 178 KS pri 6500/min; Moment: 230 Nm pri 4000/min; Mjenjač: ručni sa 6 stupnjeva; Pogon: prednji; Karoserija: 465 x 182 x 148 cm; Međuosovinski razmak: 270 cm; Prtljažnik: 495 l; Gume: 215/60 R16; Masa/nosivost: 1495/520 kg; Brzina: 225 km/h; Ubrzanje 0-100 km/h: 8,5 s; Potrošnja: 7,9 l/100 km (prosjek); Cijena: od 23.000 EUR (očekivana)

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 19 Svibanj 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL