Auto Portal - PREDSTAVLJAMO MAZDA6 FACELIFT
PREDSTAVLJAMO MAZDA6 FACELIFT PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 19 Svibanj 2010

Image

Nikada nije lako dotjerivati model omiljen kod kupaca. Mazda6 još se od prve generacije iz 2002. neprestano drži u samom vrhu svoga segmenta. S novim modelom, predstavljenim krajem 2007., popularna se 'šestica' primaknula korak-dva bliže premium segmentu i pobrala brojne pohvale za naglašeno dinamičan, a istovremeno vrlo skladan dizajn. I danas, dvije i pol godine kasnije, još izgleda vrlo svježe i privlačno, pa bi svaki radikalni odmak od te provjerene forme bio prerizičan.

Image
Oprema je dopunjena nekim novim elementima, poput sustava ESS, koji pri naglom kočenju pali stražnje pokazivače smjera i tako upozorava vozila straga te uređajem HLA (Hill Launch Assist), koji automatski drži kočnice na uzbrdici

Vjerojatno stoga dotjerani model na vizualnom planu nije donio nikakve revolucionarne novosti, što je uostalom i Mazdina tradicija. Prednja maska i odbojnik redizajnirani su prema obrascu viđenom na Mazdi3, promijenjena je grafika prednjih i stražnjih svjetala te dizajn aluminijskih naplataka promjera 17“ i 18“. Nešto više promjena vidljivo je u unutrašnjosti: nove piano crne obloge oko instrumentne ploče, kromirane kvake, novi središnji display, novi multifunkcijski upravljač, nove presvlake sjedala... – uglavnom sitni zahvati koji podižu percepciju kvalitete i stvaraju dojam skupljeg vozila.

Image
Novi i dotjerani benzinski i dizelski motori još su štedljiviji i čišći

U motornoj ponudi najveća je novost dotjerani 2,0-litreni benzinac, koji sada ima izravno ubrizgavanje. Razvija 114 kW (155 KS), što predstavlja porast od 6 kW (8 KS), a nešto je veći i okretni moment, koji sada iznosi 193 Nm. Unatoč većoj snazi, a zahvaljujući novom sustavu ubrizgavanja i drugačije proračunatom 6-stupanjskom mjenjaču, novi je benzinac postao štedljiviji, pa prema tvorničkim obećanjima u prosjeku troši samo 6,9 l/100 km – vrlo zanimljiv podatak za prostrani automobil srednje klase sposoban za najveću brzinu od gotovo 220 km/h. Pritom ispuh novog motora udovoljava strogoj normi Euro5. U ponudi benzinaca ostali su 1,8-litreni benzinac sa 88 kW (120 KS), ali s prosječnom potrošnjom smanjenom na samo 6,4 l/100 km, kao i 2,5-litreni četverocilindraš sa 125 kw (170 KS), najsportskiji motor u ponudi.

Image

Čišći i štedljiviji postao je i 2,2-litreni dizelaš, koji se idalje nudi u tri verzije, ali nešto drugačijih snaga: osnovni ima 95 kW (129 KS), srednji 120 kW (163 KS), a najsnažniji 132 kW (180 KS). Sve su izvedbe dobile manje turbo-punjače, koji munjevito reagiraju na dodavanje gasa i u potpunosti eliminiraju tzv. 'turbo-rupu'. Sada i svi dizelaši udovoljavaju Euro5 normi, a u prosjeku troše umjerenih 5,2 do 5,4 l/100 km, nekoliko decilitara manje nego prije.

Image

Kuru finog podešavanja prošao je i ovjes. Gotovo svaki element podvozja, uključujući sve spojeve ramena i pomoćnih okvira s karoserijom, modificiran je kako bi se prijenos vibracija i buke do kabine smanjio na minimum i time povećala udobnost. Pritom Mazdini inženjeri nipošto nisu željeli žrtvovati izvrsnu upravljivost i držanje ceste, značajke po kojima je Mazda6 i do sada bila iznimno cijenjena.

Image

Oprema je dopunjena nekim novim elementima, poput sustava ESS, koji pri naglom kočenju pali stražnje pokazivače smjera i tako upozorava vozila straga te uređajem HLA (Hill Launch Assist), koji automatski drži kočnice na uzbrdici i tako olakšava pokretanje vozila. Tu je i već dokazani sustav RVM za nadzor stražnjeg mrtvog kuta, koji zajedno s parkirnim senzorima i sustavom nadzora tlaka u gumama sada više nije rezerviran samo za najviše pakete opreme.

Image

Osvježena Mazda6 u baznoj izvedbi 1.8i CE dostupna je za 169.900 kuna. Za te novce kupac dobiva osnovne elemente nužne za udobnost, poput klima-uređaja, električnih podizača stakala ili CD-radija, no – najvažnije – već osnovni paket nudi cjelovitu sigurnosnu opremu sa osam zračnih jastuka i sustavom DSC. Potsjetimo, Mazda6 već je prije facelifta bila jedan od prvih automobila koji je na pooštrenom EuroNCAP testu osvojio svih pet zvjezdica za zaštitu putnika. Druga krajnost ponude je kombinacija moćnog dizelaša CD180 i opreme GTA Luxury, koja među ostalim donosi sportski optički paket sa spoilerima i 18“ naplacima, Bose ozvučenje, ksenonska svjetla, potpuno kožnu unutrašnjost, električno namjestiva sjedala s memorijom i touch-screen DVD-navigacijski uređaj s kartom Hrvatske, da nabrojimo samo ono najvažnije. Uz sve nabrojeno ni cijena od 272.000 kuna ne izgleda pretjerano.

(dvk)

Još fotografija…

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 23 Svibanj 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL