Auto Portal - VOZILI SMO RENAULT WIND NA HRVATSKOJ PREZENTACIJI U DUBROVNIKU
VOZILI SMO RENAULT WIND NA HRVATSKOJ PREZENTACIJI U DUBROVNIKU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 15 Srpanj 2010

Image

Renault je za ovogodišnje vruće ljeto pripremio čak tri svoja automobila koji se mogu svesti pod zajednički nazivnik ‘wind-in-the-air’. Tu prije svega mislimo na mali coupe roadster Renault Wind u kojem su specijalizirani automobilski novinari uživali na internacionalnim promotivnim vožnjama u okolici Nice, a samo 7 dana kasnije imali smo priliku Renault Wind voziti i na hrvatskoj nacionalnoj prezentaciji za novinare koja je održana u Dubrovniku. Za Renault Wind se kaže da je u biti kabrioletska verzija popularnog modela Twingo. Renault je u Ženevi početkom 2010. godine kao svjetsku premijeru predstavio Renault Wind, a njegova komercijalizacija je krenula širom Europe, a hrvatsko tržište je poslije engleskog i slovenskog predstavilo novi adut, a ujedno je počela i njegova prodaja. Wind je jedan od najatraktivnijih automobila u svojoj klasi koji nudi vožnju bez krova.

CIJENE RENAULT WIND U HRVATSKOJ:
Chic TCE 100 KS – 134.900 kuna
Sport Chic 1,6 16V 133 KS – 153.900 kuna
* na početku prodaje post prodajni paket je besplatan

Image
Wind koristi platformu modela Clio RS druge generacije, dok su mehanički dijelovi u pravilu identični modelu Twingo Renault Sport

Renault Wind je mali coupé roadster za svakodnevno korištenje. Renault prvi puta predstavlja Renault Wind, coupé roadster s dva sjedala i dužine karoserije 3,83 metara. Svojom dužinom smjestio se između Twinga (3,6 m) i Clia (4 metra). Wind koristi platformu modela Clio RS druge generacije, dok su mehanički dijelovi u pravilu identični modelu Twingo Renault Sport. Renault Wind ima inventivni način otvaranja krova. Dovoljno je pomaknuti jednu polugu i pritisnuti prekidač na centralnoj konzoli. S novim konceptom krova koji se spušta (podiže) iznimno brzo, za samo 12 sekundi, Renault Wind je sinonim za slobodu vožnje na otvorenom. Konstrukcija krova i sam krov imaju masu od samo 21,8 kg. Pri tom treba napomenuti da je krov moguće spustiti ili podignuti samo ako vozilo u potpunosti miruje, te opisane radnje nije moguće izvesti u vožnji.

Image
Sklopivi čvrsti krov s novim konceptom koji omogućava spuštanje (podizanje) za samo 12 sekundi

Za spuštanje čvrstog krova prvo se prema unatrag otvori i podigne stražnji poklopac, a potom se krov vozila zarotira oko stražnjeg hvatišta, te s epolukružno prebaci u za to predviđen prosto, te se na kraju stražnji poklopac ponovno vrati na svoje mjesto. Pri tome Wind pruža jednu očitu prednost u odnosu na slične konkurente u klasi. Jedini nudi konstantni obujam prtljažnika od 270 litara bez obzira na položaj krova, što se ima zahvaliti tome što je za spušteni krov osiguran prostor, a korisnicima je bez obzira na položaj krova na raspolaganju prtljažnik fiksnog obujma.

Image

Zahvaljujući svojim dimenzijama, Renault Wind je okretan u gradu. Renault Wind pokreću dva motora – atmosferski 1.6 16V motor od 133 KS i 160 Nm (preuzet s vozila Twingo R.S.) te motor 1,2 Tce 100 turbo od 100 KS i 152 Nm. S manjim 1,2-litrenim motorom do stotke sprinta za 10,5 sekundi i potegne do najveće brzine 190 km/h. Snažniji 1,6.litreni motor sprinta do stotke za 9,2 sekunde i potegne do 201 km/h. Potrošnja goriva slabijeg motora u prosjeku je 6,3 l/100km, dok snažniji motor popije 7 litara. Predstavljen prvi put na Salonu u Ženevi 2010, Renault Wind će se komercijalizirati u Europi tijekom ljeta 2010. godine, točnije od ovoga mjeseca prodaja počinje u Sloveniji i Velikoj Britaniji te Hrvatskoj, dok će na ostalim europskim tržištima prodaja početi tijekom rujna 2010. godine.

Image

Renault Wind se proizvodi u Novom Mestu u Sloveniji gdje se proizvode Twingo i Clio II, dok motori dolaze iz Francuske i Španjolske. Na hrvatskom tržištu ponuđena su samo dva modela Renault Wind, pri ćemu verzija Chic TCE 100 KS košta 134.900 kuna, a druga verzija Sport Chic 1,6 16V 133 KS košta 153.900 kuna. Renault navodi da je tipičan kupac Winda žena i muškarac u dobi od 25 do 45 godina. S obzirom da se radi ipak o imidž automobilu, plan prodaje u Hrvatskoj do kraja 2010. godine je oko 10 primjeraka Winda.

Davor Kindy

TEHNIČKI PODATCI RENAULT WIND:
TCE 100
1149 ccm, 100 KS pri 5500 o/min, 152 Nm pri 3500 o/min, gume 195/45 R16 (opcija 205/40 R17), potrošnja goriva grad 8,0 l/100km, otvoreno 5,3 l/100km, mješovito 6,3 l/100km, spremnik goriva 40 litara, težina 1131 kg, nosivost 213 kg, ubrzanje 0-100km/h za 10,5 s, najveća brzina 190 km/h

1,6 16V 133
1598 ccm, 133 KS pri 6750 o/min, 160 Nm pri 4400 o/min, gume 205/40 R17, potrošnja goriva grad 9,1 l/100km, otvoreno 5,7 l/100km, mješovito 7,0 l/100km, spremnik goriva 40 litara, težina 1173 kg, nosivost 210 kg, ubrzanje 0-100km/h za 9,2 s, najveća brzina 201 km/h

Još fotografija…

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 28 Srpanj 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL