Auto Portal - PREDSTAVLJAMO BMW X3 MODEL 2011
PREDSTAVLJAMO BMW X3 MODEL 2011 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 01 Rujan 2010

Image

Druga generacija elitnog sportskog terenca iz Münchena je prostranija i tehnološki profinjenija od prethodne te na najbolji način ujedinjuje sportske performanse, uvjerljiva svojstva na asfaltu i terenu te nisku potrošnju. Svi koji su glasno kritizirali BMW, kad je početkom 1999. u Detroitu prikazao svoj prvi terenac - X5, mogu se ugristi za jezik. Bio je to pun pogodak te je bavarska tvrtka uspjeh ponovila u pola klase manjem modelu. Krajem 2003. stigao je X3, koji je u manjim gabaritima ponudio gotovo ista svojstva kao X5. Bila je to dobra osnova za pridobivanje novih kupaca.

Image
Očekivana cijena dizelaša sa 184 KS je oko 48.000 eura

Model druge generacije, koji na tržište stiže krajem 2010. godine, zadržao je prepoznatljiv i upadljiv stil prvoga, što je dobro iz barem dva razloga. Zadržat će se kontinuitet, a vlasnici još uvijek aktualnih modela neće steći dojam da im je ugledni 4x4 naglo ostario. Ipak, novi je X3 porastao u svim dimenzijama. Produžen je sa 457 na 465, proširen sa 185,5 na 188 i povišen sa 167,5 na 169 centimetara. Povećan je i međuosovinski razmak, sa 279,5 na 281 cm, što će osigurati nešto veći komfor, koji ni dosad nije bio loš. Dobrodošla novost je povećanje prtljažnika, sa 480 na 550 litara. Kad masivan ‘off-roader’, težak 1.8 tona, u osnovnoj dizelskoj izvedbi postiže 210 km/h i stotku hvata za 8,5 sekundi, a uz sve to prosječno troši 5,6 litara (naravno, u umjerenoj vožnji), bavarskim stručnjacima treba skinuti kapu

Image

X3 po koncepciji nije klasičan terenac, nego SAV (Sport Activity Vehicle), dakle luksuzno sportski terenac, koji je, uz izvrsne performanse na asfaltu, uvjerljiv i u terenskim uvjetima (premda većina vlasnika BMW-a to izbjegava). Osnovna je koncepcija slična automobilskoj - dakle nama odvojenu šasiju, nego samonoseću karoseriju, nema dodatni reduktor i ima stalni pogon 4x4 (klasični terenci imaju stalan pogon straga i uključiv sprijeda). Postignut je uvjerljiv kompromis tradicionalnih BMW-ovih formi i stila masivnih klasičnih terenaca. Izvrsna vozna svojstva temelje se na uvjerljivom pogonskom sklopu. Pogonom upravlja pametna elektronička logistika xDrive, koja u svakom trenutku snagu usmjerava na kotače koji najbolje prianjaju na podlogu.

Image

Povišeni položaj za volanom pruža ugodan osjećaj dominacije nad ostalim sudionicima u prometu, a sve su komande prikladne, lagane i precizne kao u najluksuznijoj limuzini. Dizajn kokpita sličan je kao u limuzinama, dakle osigurava funkcionalnost i lako upravljanje. Duboko profilirana sjedala pružaju dobar oslonac u vožnji i ne zamaraju ni nakon duže vožnje. Naglašena kvaliteta materijala i izrade pokazuju da se radi o automobilu (odnosno terencu) najvišeg ranga. Luksuzno-sportski bavarski 4x4 namijenjen je svima koji nakon prolaska kroz bespuće žele mirno parkirati ispred najelitnijeg hotela. Tome je prilagođena i cijena, koja će startati s oko 48.000 eura, koliko će stajati osnovna dizelska verzija, pojačana sa 177 na 184 KS. A gornja je granica - nebo.

Image

Prvi X3, predstavljen je na jesen 2003., kao umanjena verzija X5. Nakon tri godine temeljito je redizajniran te je u punoj formi izdržao do kraja mandata. Nudio se u benzinskim verzijama 20i sa 150 KS, 25i sa 218 KS i 30i sa 272 KS te dizelskim 18d sa 143 KS, 2.0d sa 177 KS i 3.0d sa 218 KS i 35d sa 286 KS. To najavljuje da će sljedeće godine stići i dodatne motorizacije, a posebice su zanimljivi snažniji 6-cilindarski dizelaši. Pored dizelaša sa 184 KS, u ponudi će biti i xDrive35i, s twinturbo benzincem s izravnim ubrizgavanjem i sustavom Valvetronic, koji iz 2979 ccm razvija čak 306 KS. To mu omogućava sprint do stotke u 5,7 s i brzinu od 245 km/h. Prosječno troši samo 8,8 litara. Zasluga je to i automatskog mjenjača s osam stupnjeva, koji omogućava bolju prilagodbu vučne sile te poboljšanje performansi bez povećanja potrošnje.

dr. Željko Marušić

Tehničke karakteristike xDrive20d:
Motor: 4-cilindarski turbodizelski, 16V (lanac); Obujam: 1995 ccm; Snaga: 184 KS pri 4000/min; Moment: 380 Nm pri 1750 pri 2750/min; Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva; Pogon: 4x4; Karoserija: 465 x 188 x 169 cm; Međuosovinski razmak: 281 cm; Prtljažnik: 550/1600; Gume: 215/50 R17; Masa: 1510 kg; Brzina: 210 km/h; Ubrzanje 0-100 km/h: 8,5 s; Potrošnja: 5,6 l/100 km (prosjek); Cijena: oko 48.000 eura

Još fotografija…

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 05 Rujan 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL