Auto Portal - PREDSTAVLJAMO PEUGEOT HR1 KONCEPTNI AUTOMOBIL
PREDSTAVLJAMO PEUGEOT HR1 KONCEPTNI AUTOMOBIL PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 07 Siječanj 2011

Image
- Originalni sistem otvaranja vrata olakšava pristup u novu putničku kabinu, koja se može transformirati u dvosjed s ogromnim prtljažnikom ili u četverosjed ;
- Unutrašnjost je jednostavna, intuitivna i vrlo inovativna
- Okretan, reaktivan i odgovoran, HR1 je posjeduje HYbrid4 tehnologiju, koja se veže na 3-cilindarski benzinski motor 1.2 l THP sprijeda i električni motor straga
- emisija CO2 je 80 g/km (0 g u električnom načinu rada), najveće snage 147 KS, a tu je i pogon na sva četiri kotača

Peugeot je oduvijek znao istraživati nova područja u svijetu automobila i predlagati nove projekte koje odgovaraju željama klijenata u potrazi za inovacijom, emocijama, ali i pragmatičnim i efikasnim rješenjima. Kombinirajući to dvoje, iz inovativnosti su proizašla mnoga vozila i konceptni automobili, koji su postigli prave komercijalne uspjehe ili bili ključni za imidž (verzije Coupé/Cabriolet, 3008…, nedavno i koncept BB1). Peugeot HR1 je kombinacija više silueta: gradski automobil, coupé, SUV… iz čega proizlazi njegov identitet i njegove prednosti. Pozicionira se kao vozilo idealno za mlade urbane ljude, samce ili u paru, u interakciji s okolinom ali zadržavajući za sebe svoju intimu, u potrazi za novim životnim iskustvima u slobodno vrijeme i kroz njihovu mobilnost.

Image

Peugeot HR1 je namijenjen pojednostavljenju gradske mobilnosti. U ovom automobilu vožnja je uvijek zadovoljstvo, čak i u najužim i najzakrčenijim dijelovima urbanih sredina. Vrlo je kompaktan (dužina od 3,69 m, prednji i stražnji prevjes su vrlo kratki), a ima i vrlo originalan sistem ulaska i izlaska iz vozila. HR1 ima dvoja električna krilna vrata, koja olakšavaju pristup u svim okolnostima (uski parking, mala garaža…). Povišena odignutost od tla obećava povišen položaj sjedenja za volanom, koja osigurava odličnu preglednost i lakoću manevriranja vozilom.

Image

Po uzoru na zadnje modele marke Peugeot, unutrašnjost je strukturirana, s vozačkom pozicijom tipa 'coupé high-tech', koja oduševljava dizajnom, završnom obradom, opremom i ergonomijom. Tako vozač i suvozač imaju svaki svoj prostor, odijeljen konzolom koja pridonosi futurističkom izgledu i osvijetljenosti putničke kabine (u nju su ugrađene svjetleće diode). Svjetlost se proteže i kroz dva ostakljena dijela krova iznad putnika s lijeve i desne strane, a staklo je elektrokromirano da bi po potrebi propustilo više svjetla. Instrumenti omogućavaju vozaču potpunu kontrolu nad vozilom s ergonomski smještenim komandama, volanom smanjenih dimenzija i head-up displayom koji omogućava vozaču informacije na način da ne mora skidati pogled s ceste. Ambijent putničkog prostora u HR1 je dinamičan, a tehnološki moderan i siguran.

Image

Peugeot HR1 je opremljen vrlo inovativnim komandama koje se zovu 'čovjek-stroj'. Konceptni automobil posjeduje sistem 'prepoznavanja pokreta'. Jednostavan i intuitivan, on omogućuje vozaču da odabire funkcije i parametre jednim pokretom. Na primjer, jednim rotacijskim pokretom ruke, korisnik okreće menije koji se prikazuju u obliku karusela. Vozač može prebaciti upravljanje menijem i na suvozača rotacijskim pokretom ruke slijeva na desno. Ovaj sistem kontrolira i audio funkcije, navigaciju i klima uređaj. Vozač također može izabrati na ekranu tip informacije koju želi kao što je brojač okretaja, temperatura vode i ulja…prilikom dinamične vožnje ili turističke informacije pri mirnijoj vožnji. Suvozač sprijeda raspolaže s mobilnim PC stolićem, i može razmjenjivati i dijeliti informacije s ekranom vozača.

Image

Peugeot HR1 je namijenjen mladim urbanim ljudima bez djece koji trebaju zabavno, moderno vozilo, dovoljno prostrano da u njemu mogu prevoziti opremu za slobodno vrijeme (bicikl, opremu za ronjenje…), namirnice itd. Njegov prtljažnik, praktičan i vrlo upotrebljiv zahvaljujući ravnoj podnici i obliku kvadra, ima kapacitet od 731 litara. Unutrašnjost konceptnog automobila može se brzo transformirati tako da ima tri ili četiri prava sjedala, prema trenutačnim potrebama, zahvaljujući sistemu modularnih sjedala. Okviri stražnjih sjedala preklapaju se iza prednjih sjedala, omogućavajući u trenu transformaciju unutrašnjosti. Kao na modelu RCZ, specifičan valoviti oblik stražnjeg vjetrobranskog stakla, omogućava optimizaciju putničkog prostora straga. Kad su straga namještena dva sjedala, kapacitet prtljažnika je manji, ali svejedno iznosi 180 litara.

Image

U konceptni automobil Peugeot HR1 ugrađena je HYbrid4 tehnologija i sve njene prednosti. S motorom na unutrašnje izgaranje smještnim sprijeda i električnim straga, on se u gradu pri malim brzinama često može voziti u modu '0 emisije' ili kad je to potrebno s oba motora istovremeno, što omogućava pogon na sva četiri kotača. Ispod prednjeg poklopca motora nalazi se 3-cilindarski benzinski motor koji pokreće prednje kotače. Radi se o 1,2,litrenom THP motoru najveće snage 81 kW (110 KS), što je jedna od izvedbi buduće familije 3-cilindarskih motora, trenutačno u procesu razvoja. Slijedeći strategiju 'downsizinga', PSA grupacija koristi najnaprednije tehnologije da bi razvila motore malog obujma, a visoko efikasne u pogledu performansi i zaštite okoliša. Zajedno s električnim motorom od 27 kW (37 KS) automobil ima ukupno snagu od 108 kW (147 KS) i potrošnju u kombiniranom ciklusu od samo 3,5 l/100 km, te emisiju od samo 80 g/km. Elektronski kontroliran ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa (s komandama na volanu ili ručici mjenjača), pružanju vozaču izbor korištenja između sekvencijalnog i automatskog načina rada.

Image

Konceptni automobil Peugeot HR1 ima prednji pseudo-McPherson ovjes i stražnji ovjes s torzionom osovinom. Servo upravljač omogućava odličnu upravljivost pri malim brzinama, izuzetnu okretnost prilikom manevriranja vozilom, najveću moguću preciznost, te najbolju moguću reaktivnost. Tako efikasan ovjes, servo i pogonski sklop, garantiraju korisniku HR1 jedinstven doživljaj vožnje, koji objedinjava emocije i užitak u vožnji s visokim očekivanjima i standardima u pogledu zaštite okoliša.

Davor Kindy

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 05 Siječanj 2011 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL