Auto Portal - U BARCELONI PREDSTAVLJEN NOVI VW PASSAT
U BARCELONI PREDSTAVLJEN NOVI VW PASSAT PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 26 Listopad 2010
Image

Nakon kišovita jutra u Zagrebu i minus 1 Celzijev stupanj u Munchenu, u Barceloni nas je dočekalo gotovo ljetno vrijeme, s temperaturom plus 20. Na žarkom suncu poredano je pedesetak novih Passata, u limuzinskoj i karavanskoj verziji, s dizelskim motorima 1.6 TDI sa 105 KS, 2.0 TDI sa 140 i 170 KS te benzinci 1.4 TSI sa 150 i 1.8 TSI sa 160 KS. Uzeli smo u ruke ključeve najsnažnijeg dizelskog modela, s DSG mjenjačem i pogonom 4x4. Prvi dojmovi su više nego povoljni, jer je zbilja napravljen pomak u kvaliteti izrade, ako ne prema Phaetonu (kako su domaćini naglasili), onda sigurno prema Audiju A4. Interijer je ljepše skockan, a u ruci ljepše sjedi tanja ručica automatskog mjenjača.

Image
Dizajn prednjeg dijela izrađen je u stilu novih modela Tourana i Phaetona, a podsjeća i na Pola i Golfa

Sve je za pet, a jedino nam je smetalo što nismo mogli dovoljno spustiti volan (kao primjerice u Mazdi 6), ali taj dojam je i subjektivan. U ostalome, Passat je ostao Passat. Konačno, sedma generacija B7 samo je temeljito poboljšana šesta generacija B6 (po formuli po kojoj je stvoren Golf 6). U vožnji je novi Passat bolje izbalansiran i ugodniji za voziti. Tehnologija je dodatno izbrušena, a ugrađene su nove tehnološke poslastice, poput sustava za samostalno parkiranje, izbjegavanje naleta na vozilo ispred, upozoravanje na izmjenu trake...

Image
Prvi dojmovi su više nego povoljni, jer je zbilja napravljen pomak u kvaliteti izrade

Ljubitelji stvarnih noviteta, koji su očekivali da će stići potpuno nova limuzina srednje klase iz Wolfsburga, bit će možda razočarani. No, ova se strategija, u vrijeme dok razvijenije europske zemlje pomalo izlaze iz krize, a mnoge tranzicijske zemlje još nisu dotaknule dno, čini promišljenom. Kupci će dobivati više za uložen novac, što će osigurati nastavak uspjeha modela koji je dosad doživio nakladu veću od 15 milijuna primjeraka, što je uvjerljivo najviše u klasi.

Image
U vožnji je novi Passat bolje izbalansiran i ugodniji za voziti

Prvi je Passat proizveden 1973., kao kombi-limuzinska izvedba Audija 80. Na Audijevoj je koncepciji s uzdužno postavljenim motorom 1980. proizvedena i druga generacija, a 1988. predstavljen je prvi Passat s poprečno postavljenim motorom. Četvrta generacija, predstavljena 1993., bila je temeljito redizajnirana prethodna verzija. Peta generacija iz 1996. ponovno je koristila Audijevu koncepciju (redizajnirana je 2001.), a šesta iz 2005. vratila se Golfovoj koncepciji s poprečno postavljenim motorom, na platformi PQ46, koju koristi i novi model. Zadržan je, dakle, međuosovinski razmak od 271 cm te osnovne dimenzije - dužina od 477, širina od 182 i visina od 147 centimetara.

Image

Dužina je ionako dovedena do krajnje granice za garaže normalnih gabarita te za sljedeći model još ima nešto rezervi u širinu i visinu. Dizajn prednjeg dijela izrađen je u stilu novih modele Tourana i Phaetona, a podsjeća i na Pola i Golfa, a unutrašnjost je slična kao u Golfu. Po tradiciji, gotovo pola kupaca Passata bira karavanski model Variant te će već od početka u ponudi biti limuzinska i karavanska verzija (konkurenti karavana u pravilu uvode pola godine kasnije). Praktički neizmijenjen ostaje obujam prtljažnika, sa 603 litre u osnovnoj postavci i 1731 litrom kad se obore stražnja sjedala.

Image

S tim mjerama karavanski je Passat među najprostranijim i najfunkcionalnijim modelima u klasi. U ostalome Passat je ostao Passat i važno je da modeli koji kreću uskoro na tržište, za isti novac nudit će više od dosadašnjeg modela. U narednim danima možete očekivati novi članak u kojem ćemo opisati svoje prve impresije skupljene tijekom probnih vožnji u Španjolskoj na međunarodnoj prezentaciji VW Passata.

dr. Željko Marušić

Još fotografija…

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Utorak, 16 Studeni 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL