Auto Portal - MAZDA PREDSTAVILA SKYACTIV TEHNOLOGIJU NOVE GENERACIJE
MAZDA PREDSTAVILA SKYACTIV TEHNOLOGIJU NOVE GENERACIJE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 04 Studeni 2010

Image

Mazda Motor Corporation predstavila je svoju SKYACTIV tehnologiju nove generacije – uključujući motore, mjenjače, karoserijsku strukturu i podvozje – koja će se početi pojavljivati u Mazdinim modelima od 2011. godine. SKYACTIV je skupni naziv za Mazdine inovativne tehnologije nove generacije, koje se razvijaju pod okriljem Mazdine dugoročne vizije tehnološkog razvoja nazvane ‘Održivi Zoom-Zoom’. Naziv SKYACTIVE odražava Mazdinu želju da pruži maksimalni užitak u vožnji zajedno sa iznimnom razinom sigurnosti i ekološke svijesti u svojim automobilima. Kako bi ispunila taj cilj, Mazda je implementirala tzv. 'Building Block' strategiju koja će biti ispunjena do 2015. godine. Ova ambiciozna strategija uključuje optimizaciju Mazdinih baznih tehnologija, koje određuju ključne značajke Mazdinih automobila, uz postepeno uvođenje električnih sustava, poput regenerativnog kočenja i hibridnih pogonskih sustava. Sve tehnologije razvijene na bazi 'Building Block' strategije bit će pod okriljem etikete SKYACTIVE. Takashi Yamanouchi, Mazdin direktor, predsjednik upravnog odbora i izvršni predsjednik kompanije rekao je: 'Mazda obnavlja kompletnu ponudu svojih motora i modela te istovremeno revolucionizira svaki proizvodni proces, počevši od istraživanja i razvoja, pa do masovne proizvodnje. Nismo radili nikakve kompromise pri postizanju naših ciljeva. Dapače, implementirali smo revolucionarni pristup tehničkim inovacijama na svim područjima, što je dovelo do nevjerojatnih i neočekivanih rezultata.'

Image
SKYACTIV-G - benzinski motor nove generacije s izravnim ubrizgavanjem goriva i najvišim kompresijskim omjerom na svijetu od 14,0:1

SKYACTIV-G je visoko učinkoviti benzinski motor nove generacije s izravnim ubrizgavanjem goriva i najvišim kompresijskim omjerom na svijetu od 14,0:1 bez abnormalnog izgaranja (‘kliktanja’). Prvi je to motor masovne proizvodnje na svijetu koji postiže visoki omjer kompresije od 14,0:1. Ima značajno poboljšana učinkovitost motora zahvaljujući izgaranju pri visokoj kompresiji donosi 15-postotno smanjenje potrošnje goriva uz jednako povećanje okretnog momenta. Poboljšana je svakodnevna upotrebljivost zahvaljujući povećanju okretnog momenta pri niskim i srednjim brojevima okretaja. Ispušni sustav 4-2-1, klipovi s posebnim udubljenjem na čelu, brizgalice s više rupica i ostale inovacije omogućile su postizanje visokog kompresijskog omjera

Image
SKYACTIV-D - čisti dizelski motor nove generacije koji će udovoljavati globalnim propisima o emisiji bez skupih sustava tretmana NOx

SKYACTIV-D je čisti dizelski motor nove generacije koji će udovoljavati globalnim propisima o emisiji bez skupih sustava tretmana NOx – poput selektivne katalitičke redukcije (SCR) s ureom ili 'klopke' za NOx (LNT - Lean NOx Trap) – zahvaljujući najnižem omjeru kompresije među svim dizelskim motorima od 14,0:1. Ima 20 posto nižu potrošnju zahvaljujući niskom omjeru kompresije od 14,0:1. Novo dvostupanjsko turbo-prednabijanje omogućava glatko i linearno ubrzanje od najnižih do najviših brojeva okretaja i značajno povećava okretni momenta pri niskim i visokim režimima rada (sve do maksimalnih 5.200 o/min). Ispuh udovoljava najstrožim globalnim propisima o emisiji (Euro 6 u Europi, Tier2Bin5 u Sjevernoj America i Post New Long-Term propisima in Japanu), a sve bez skupog naknadnog tretmana ispušnih plinova u cilju smanjenja emisije NOx

Image
SKYACTIV-Drive – visoko učinkovit automatski mjenjač

SKYACTIV-Drive je nova generacija visoko učinkovitog automatskog mjenjača koji izvanredno učinkovito prenosi okretni moment zahvaljujući znatno proširenom režimu krute povezanosti pogonske i gonjene strane, spajajući time najbolje značajke svih tipova mjenjača. Kombinira sve prednosti uobičajenog automatskog mjenjača, mjenjača s kontinuirano promjenjivim prijenosnim omjerom i mjenjača s dvije spojke. Ima dramatično proširen režim rada s krutom povezanošću pogonske i gonjene strane povećava učinkovitost prenošenja okretnog momenta, omogućavajući istovremeno osjećaj izavnosti u vožnji poput onoga kod ručnih mjenjača. Ima 4 do 7 postotno smanjenje potrošnje goriva u usporedbi s aktualnim mjenjačem.

Image
SKYACTIV - ručni mjenjač nove generacije

SKYACTIV je lagani i kompaktni ručni mjenjač nove generacije koji omogućava brze i lagene promjene stupnjeva prijenosa i osjećaj kao kod sportskog automobila, optimiziran za automobile sa sprijeda smještenim motorom i prednjim pogonom. Kratki hod ručice mjenjača i lakoća prebacivanja. Značajno smanjenje dimenzija i težine zahvaljujući promijenjenoj strukturi. Ima lakši smještaj u vozilo zahvaljujući kompaktnim dimenzijama. Postignuta je smanjena potrošnja goriva zahvaljujući smanjenju unutrašnjih gubitaka (trenja)

Image
SKYACTIV - karoserijska struktura nove generacije, maksimalne sigurnosti pri sudarima i visoke krutosti

SKYACTIV je vrlo čvrsta karoserijska struktura nove generacije, maksimalne sigurnosti pri sudarima i visoke krutosti za veće zadovoljstvo u vožnji. Postignuta je vVisoka krutost i lakoća (8 posto lakša, čak 30 posto kruća), te ima izvrsna svojstva pri sudarima unatoč smanjenju težine. Korištena je tzv. 'ravna struktura' u kojoj je svaki dio izrađen tako da bude što je moguće ravniji. Dodatno je primijenjen princip “kontinuiranog okvira“ kod kojeg svaki dio karoserije funkcionira u koordinaciji s ostalim dijelovima s kojima je spojen. Smanjenje težine postignuto je kroz optimizaciju metoda spajanja i proširenu uporabu čelika visoke čvrstoće.

Image
SKYACTIV - Lagano podvozje nove generacije

SKYACTIV je lagano podvozje nove generacije visokih performansi koje nudi izvrsnu ravnotežu između precizne upravljivosti i udobnosti vožnje za maksimalni vozački užitak. Ima novorazvijene prednje opružne noge i multi-link stražnji ovjes omogućavaju visoku krutost i lakoću (podvozje je ukupno 14 posto lakše od prethodne gneracije). Postignuta je agilnost pri srednjim brzinama i maksimalna stabilnost pri velikim brzinama – poboljšana udobnost vožnje pri svim brzinama postignuta revidiranjem funkcionalnih položaja svih komponenti ovjesa i upravljačkog mehanizma

(dvk)

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 04 Studeni 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL