Auto Portal - SEAT IBIZA 1.2 12V IZ 2003. JE BESPPRIJEKORNA, ALI JA MISLIM DA NIJE
SEAT IBIZA 1.2 12V IZ 2003. JE BESPPRIJEKORNA, ALI JA MISLIM DA NIJE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 25 Studeni 2010

Image

Vozim Seat Ibizu 1.2 12V iz 2003. Prešao sam 135.000 km. Problem je u tome što je automobil počeo trošiti ulje. Prije par dana sam nadolio 0.8 l ulja u motor, što inače nije bio slučaj. Na servisu sam bio prije 7000 km, i smatram da je važno da naglasim da redovito održavam automobil, tvornički svakih 15.000 km. Kompjutor sam izbaci za koliko km treba servis kada se približi kilometraža tako da ne mogu kiksat. Zanima me bi li mi mogli približiti malo u čemu bi problem mogao biti i što pogledati kod servisera. I još pitanje povezano sa strujom u automobilu. Naime automobil stoji na mjestu i kada krenem okretati volan svijetla gube snagu. Slično se događa kada uključim neki od potrošača npr. ventilaciju, padnu okretaji u leru pa se nakon sekunde vrate u normalu. Akumulator je star godinu i pol. Pitao sam par mehaničara što bi moglo bit i nisu mi znali odgovoriti. Srdačan pozdrav i unaprijed zahvaljujem.

Znate li što je to hipohondar? To je čovjek koji stalno misli da je bolestan, a u stvari je zdrav. To se odnosu na vas, kad je u pitanju vaš auto, koji je, s obzirom na godine i kilometre - besprijekoran. Jer ako troši malo više od decilitra ulja na tisuću kilometara, a ima 135.000 km, motor je besprijekoran. Mogao bi trošiti i pet puta više, a da sve bude OK. Ubuduće koristite ulje Valvoline MaxLife 10W 40 (u atmosferski motor ide polusintetično ulje) i mijenjajte ga, zajedno s filtrom, na 10 do 15 tisuća kilometara, ovisno o udjelu gradske vožnje (na vašem mjestu mijenjao bih ga na 10.000 km). I svakih 15 dana provjerite razinu ulja i po potrebi ga dolijevajte (kad dođe na sredinu između 'min' i 'max') dolijte ga do maksimuma (ne preko).

Normalno je da kad se okrene volan i uključi električni servouređej volana (koji povuče dosta struje iz akumulatora), da svjetla počnu slabije svjetliti. Također je normalno da kad se uključi ventilator, poveća se opterećenje alternatora, koji malo priguši motor, dok upravljačka elektronika ne uspostavi stabilno stanje (poveća količinu goriva).

dr. Željko Marušić

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 25 Studeni 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL