Auto Portal - BMW GRUPA SLAVI 50 GODINA OD USPJEŠNOG NOVOG POČETKA
BMW GRUPA SLAVI 50 GODINA OD USPJEŠNOG NOVOG POČETKA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 02 Prosinac 2010

Image

BMW Grupa slavi neovisnost i daljnji uspjeh tvrtke od svog plana restrukturiranja prihvaćenog 30. studenog 1960. godine posebnom ceremonijom u Theresienhöhe u Münchenu 30. studenog 2010. 'Poslovni instinkt Herberta Quandta i njegova sposobnost donošenja hrabrih odluka u to vrijeme određuje novi smjer za našu tvrtku i osigurava BMW-u sposobnost da kontrolira svoju vlastitu budućnost', rekao je predsjednik Nadzornog odbora BMW AG-a, prof. Dr. Ing. Joachim Milberg, prije svečanosti u Münchenu.

Image
BMW iz 1964. godine

Nakon odbacivanja ponude Daimler-Benza za preuzimanje BMW-a 1959. godine i usvajanja plana za spašavanje u studenom 1960. godine, BMW je postao priča o uspjehu, gotovo bez presedana. Od 2004. godine, BMW Grupa je vodeći svjetski dobavljač premium automobila. Njezina radna snaga je narasla sa 6900 zaposlenika 1959. godine na preko 96 000 zaposlenika danas. Istovremeno, broj prodanih vozila u to vrijeme popeo se sa 42 000 na ukupno predviđenih više od 1,4 milijuna automobila (BMW, MINI i Rolls-Royce) ove godine. Na svoj jedinstven način, BMW Grupa predstavlja dugoročne poslovne odluke i odvažnu, budućnosti orijentiranu djelatnost. 'Mi imamo koristi od činjenice da su naši većinski dioničari poduzetnici. Do dana današnjeg, to je bio stabilizirajući čimbenik', dodao je Milberg.

Image
BMW serija 5 (1973. godina)

'Smatram da je privilegija moći donositi odluke sa dugoročnom perspektivom, u interesu svih naših dioničara te u partnerstvu s našim zaposlenicima', istaknuo je Predsjednik Uprave BMW AG-a, Dr. Ing. Nobert Reithofer. Smjer za budući uspjeh postavljen je 2007. godine strategijom broj JEDAN. 'Ova strategija je uvedena i prije financijske i gospodarske krize te se sustavno provodi tijekom protekle tri godine. Ona je postavila temelje za uspon koji trenutno doživljavamo“,navodi predsjednik Nadzornog odbora BMW AG-a. Novi modeli doživljavaju uspjeh danas, kao, primjerice, BMW X1 i MINI Countryman, a o tome je odlučeno još 2007. godine.

Image
Glavna skupština BMW-a (1959. godina). Plan restrukturiranja prihvaćen je 30. studenog 1960. godine

Slogan 'Zadovoljstvo u vožnji' potječe iz 1964. godine i vrijedi za sve modele marke BMW. 'Danas, BMW je marka koja kombinira dinamičke performanse i učinkovitost kao nijedna druga. A to će se primjenjivati i u budućnosti, također, bez obzira na vrstu pogona ispod poklopca motora', komentirao je Reithofer. 'To također ima veze s ljudima koji rade u BMW-u. Pored visoke razine vještina i predanosti, oni se također veoma identificiraju s tvrtkom', istaknuo je Milberg.

Image
BMW serije 3 (1975. godina)

Svečanost u Theresienhöhe održana je na istom onom mjestu gdje su dioničari odbacili Daimler-Benz ponudu za kupnju BMW-a, 9. prosinca 1959. godine. Govornici na ovome događaju bili su predsjednik Nadzornog odbora dr. Milberg, predsjednik Uprave BMW AG dr. Norbert Reithofer te predsjednik Glavnog radničkog vijeća Manfred Schoch. Predstavljajući većinskog dioničara, Stefan Quandt također je raspravljao o povijesnom odnosu između obitelji Quandt i BMW-a.

(dvk)

Image
BMW M1 Procar

Image

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 01 Prosinac 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL