Auto Portal - NOVI KTM 1190 RC8 R PRKOSI ELEKTRONIČKIM SUSTAVIMA
NOVI KTM 1190 RC8 R PRKOSI ELEKTRONIČKIM SUSTAVIMA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 30 Prosinac 2010

Image

U vrijeme kada svi proizvođači motocikala razvijaju sofisticirana elektronička rješenja koja pridonose sigurnosti i olakšavaju upravljanje motociklom, KTM ide drugim putem i proizvodi ultimativni stroj bez ABS-a, kontrole proklizavanja i sličnih pomagala, no posvećuju dosta pažnje detaljima i unapređivanju dinamike motocikla. Osnova novog KTM-a RC 8 R konvencionalni je rešetkasti okvir od čeličnih cijevi i aluminijska stražnja vilica koja je dobila ekscentrično hvatište, uz pomoć kojeg se omogućuje veći raspon podešavanja položaja stražnje osovine. Dosta su pažnje usmjereno je na motor i uloženo je mnogo truda u smanjenje vibracija i inercija unutarnjih pokretnih dijelova. RC8 agregat dobio je novu radilicu sa dorađenim zamašnjakom, što se odražava u uglađenijem isporučivanju snage, a dobio je i dvije svjećice po cilindru za bolje izgaranje i veću snagu.

Image
Brutalan V2 motor, progresivan ovjes najviše klase i odlične kočnice omogućuju superiorne performanse

Potentni V2 motor, s cilindrima postavljenim pod kutem od 75°, sada razvija 175 KS pri, što je pet konja više u odnosu na model iz 2010.godine, a okretni je moment sa 123 Nm porastao na 127 Nm. Ova posljednja generacija RC8 R-a ne samo da spada u jedan od najsnažnijih 'big twin' motora ikad, već je i jedan od najuglađenijih i najsofisticiranijih. Izmjene u motoru dovele su do povećanja snage u svim područjima okretaja, što osobito dolazi do izražaja u sportskoj vožnji. Crveno polje na okretomjeru sada je pomaknuto i počinje od 11.000/min. Kompletan WP ovjes, sinonim za KTM, sastoji se od premium vilice sa štapovima promjera 43 mm, koji su presvučeni pokrovom od titana i aluminij nitrata, te progresivnog stražnjeg monoshock amortizera. Kao šlag na tortu došao je i podesivi amortizer volana iz WP kolekcije. Ciklistika je savršena, a motocikl je stabilan te omogućuje vozaču da iskoristi i zadnju kap snage. Za sada je poznata samo cijena u Italiji, gdje će KTM 1190 RC8 R koštati 16.000 eura.

(kv)

Image

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:
Motor: dva cilindra u V pod kutem 75°, četiri takta, hlađen tekućinom
Obujam: 1195 ccm
Provrt x hod: 105 x 69 mm
Kompresija: 13,5 : 1
Najveća snaga: 175 KS pri 10.250/min
Okretni moment: 127 Nm pri 8000/min
Napajanje: elektroničko
Mjenjač: 6 stupnjeva
Okvir: čelične cijevi
Ovjes: sprijeda potpuno podesiva WP upside-down vilica promjera 43 mm, hod 120 mm; straga potpuno podesivi WP monoshock amortizer, hod 120 mm
Naplatci: Marchesini, od kovanog aluminija
Gume: sprijeda 120/70-ZR17; straga 190/55-ZR17, Dunlop SportSmart
Kočnice: sprijeda dva diska promjera po 320 mm s radijalno postavljenim četveroklipnim Brembo kliještima; straga disk promjera 220 mm s dvoklipnim Brembo kliještima
Međuosovinski razmak: 1425 mm
Visina sjedala: 805 mm
Masa: 184 kg
Spremnik goriva: 16,5 l
Cijena (Italija): 16.000 eura


Još fotografija…

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 29 Prosinac 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL