Auto Portal - HONDA CB 1000 R MALO, ALI ZNAČAJNO POBOLJŠANA
HONDA CB 1000 R MALO, ALI ZNAČAJNO POBOLJŠANA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 31 Prosinac 2010

Image

Za sezonu 2011. Honda CB 1000 R dolazi sa nekoliko neznatnih promjena: masivniji aluminijski upravljač, novi far i dizajn u trobojnoj kombinaciji. No te male izmjene ne znače da CB 100 R ne vrijedi pobliže sagledati. Za pogon koristi četverocilindarski motor obujma 998 ccm, koji je dorađen s ciljem poboljšanja ubrzanja preko pojačavanja niskih okretaja. IACV (Intake Air Control Valve) pomaže održavanju oštre reakcije na gas pri niskim okretajima, osiguravajući uglađena ubrzanja, a hidraulična spojka pridonosi lagane i mekane promjene stupnjeva prijenosa. Prema navodima iz Honde, kombinacija optimiziranog odnosa mase i snage i poboljšana krivulja okretnog momenta, znači kako je Honda CB 1000 R sposobna isporučiti dinamične i zadovoljavajuće izljeve snage i ubrzanja iz svih područja okretaja. Dizajn ispušnog sustava dozvoljava maksimalne nagibe u zavoju, a u sklopu njega je i katalizator sa 300 ćelija. On u kombinaciji s progresivnim sustavom ubrizgavanja goriva osigurava minimalnu emisiju štetnih ispušnih plinova, što pak nimalo ne utječe na snažne i uglađene performanse motora.

Image
Kao i mnogi Hondini modeli, CB 1000 R dolazi i u trobojnoj kombinaciji

Optimizirani raspored mase ključni je faktor dobre ciklistike i agilnosti Honde CB 1000 R, a tome svakako doprinosi i Mono-Blackbone okvir od lijevanog aluminija. Jak, krut i lagan okvir zaslužan je za uglađene prolaske kroz zavoje i brze i precizne reakcije na nagle promjene smjera. U pogledu ergonomije, vozač je smješten bliže upravljaču kako bi imao poziciju koja pomiče balans težine blago prema naprijed, točnije na prednji kotač, te tako vozač ima bolji osjećaj kontrole. Osjetljiva prednja vilica sa štapovima promjera 43 mm podesiva je u svim parametrima, a omogućuje odlične manevarske sposobnosti, što osobito dolazi do izražaja u oštrim zavojima. Standardna verzija opremljena je sa po dva diska promjera 310 mm i radijalno postavljenim kočionim čeljustima sa po četiri klipića sprijeda i diskom promjera 256 mm i dvoklipnim kliještima straga. U opciji za nadoplatu su još i CBS i ABS sustavi. Honda CB 1000 R raspolaže najvećom snagom od 125 KS pri 10.000/min, uz najveći okretni moment od 99 Nm pri 7.750/min.

(kv)

Još fotografija…

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 29 Prosinac 2010 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL