Auto Portal - VOLVO XC60 MODELSKA GODINA 2011
VOLVO XC60 MODELSKA GODINA 2011 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 04 Siječanj 2011

Image

Volvo XC60 je u segmentu kompaktnih premium SUV vozila tipičan predstavnik modernog crossovera koji kombinira značajke gradskog i off-road vozila, a cilja na mlade urbane ljude s aktivnim životnim stilom. Volvo XC60 je u svom izdanju za modelsku 2011. godinu dobio je nekoliko novih detalja. Volvo XC60 je crossover vozilo s visokim razmakom od tla i velikim kotačima te sportskom coupe linijom karoserije, tako da nije bilo potrebe za dodatnim zahvatima. Straga su LED svjetla, a ponuda je obogaćena novim 18-inčnim naplacima sa šest dvostrukih krakova. XC60 je dobio i nove boje karoserije: Flamenco crvena i boja morske školjke. Krovni nosači su dostupni u dvije verzije - standardnoj crnoj ili boji metala. Posebnu stavku čini R-Design izvedba s karakterističnim dizajnerskim detaljima i sportskim podvozjem. Interijer Volva XC60 u potpunosti je podređen vozaču, a osmišljen je kako bi stvorio osjećaj dinamičnosti i sklada, dok njegov praktičan prtljažnik s dvostrukim dnom i stražnja klupa preklopiva u omjeru 40/20/40 predstavljaju novu dimenziju priručnosti. Osim ručno, poklopac prtljažnika opcijski se pokreće automatskim putem preko gumba u unutrašnjosti ili preko daljinskog upravljača. Uza sve to, tu je i novi Infontainment sustav predstavljen u Volvu S60 i V60, a koji sve informacije iz audio sustava, navigacije, mobilnog telefona i ostalih funkcija prikazuje na 5 ili 7-inčnom ekranu integriranom u gornji dio centralne konzole, odnosno u vidnom polju vozača, kako vozač ne bi previše skretao pogled s ceste.

Image
Volvo XC60 je ušminkan i osvježen za 2011. godinu

Vrhunska torzijska čvrstoća i sportski nastrojeno podvozje te optimalno raspoređena masa vozila daju sigurne dinamične karakteristike, čak i u najzahtjevnijim uvjetima vožnje. Volvo XC60 serijski je opremljen AWD pogonom s Instant Traction sustavom koji osiguravaju najbolji mogući kontakt s podlogom, bez obzira na uvjete vožnje. Zahvaljujući električno kontroliranom kvačilu AWD sustav automatski prenosi snagu na prednje i stražnje kotače, dok Instant Traction funkcija munjevito prenosi snagu na kotač s najboljim kontaktom s podlogom. Uz to, tu je i nova DRIVe verzija koja u svrhu dodatnog smanjenja potrošnje i emisije ispušnih plinova posjeduje pogon samo na prednju osovinu. Nadalje, tu su i Dynamic Stability i Traction Control (DSTC) sustavi koji konstantno nadziru ponašanje vozila u zavojima te ga stabiliziraju u slučaju jakih lateralnih sila. Njih nadopunjuje i Hill Descent Control sustav kontrole vozila prilikom vožnje nizbrdo, kao i FOUR-C podvozje koje nudi tri modusa rada ovjesa (Comfort, Sport i Advanced), te Trailer Stability Assist sustav koji pojedinačnim kočenjem kotača pri brzini od 60 do 160 km/h korigira neželjeno zanošenje prikolice.

Image

Volvo XC60 sada je dostupan s proširenom ponudom benzinskih motora. T6 3.0 litarski šestcilindarski turbobenzinac sa 304 KS i 440 Nm, preuzet iz Volva S60, nudi vrhunska ubrzanja i glatku vožnju u svim uvjetima. Poznati 3.2 litarski usisni benzinac dobio je novu radilicu i manju unutrašnju frikciju, te sada nudi 243 KS i 320 Nm okretnog momenta. Kako bi udovoljio strožim ekološkim propisima isti motor posjeduje i „smirenu“ verziju sa 231 KS i 300 Nm. XC60 je sada dostupan i sa 2.0 litarskim četverocilidarskim turbobenzincem s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 203 KS i 300 Nm okretnog momenta. Obnovljena je i ponuda dizelskih motora. Vrhunski D5 nudi 205 KS i 420 Nm okretnog momenta, dok novi 2.0 litarski D3 petcilindarski turbodizelaš (izvedenica provjerenog 2.4 litarskog petocilindraša) s preciznim piezoelektričnim ubrizgivačima goriva i adaptiranim turbopunjačem nudi 163 KS i 400 Nm okretnog momenta, te je pravo čudo moderne strojogradnje. S druge strane, DRIVe verzija sa 163 KS i samo prednjim pogonom u prosjeku troši samo 5,8 litara. Svi motori koji se ugrađuju u XC60 zadovoljavaju Euro 5 standarde koji na snagu stupaju 2011. godine.

Volvo XC60 od sada je dostupan i s Pedestrian detection (sustavom otkrivanja pješaka), koji pomaže vozaču u blagovremenom izbjegavanju kontakta s pješakom. Ovaj sustav koristi radar i kameru kako bi nadzirao prostor ispred vozila. U slučaju otkrivanja pješaka sustav najprije upozori vozača kako bi isti zakočio ili skrenuo automobil. Ukoliko vozač ne reagira na upozorenje, automobil samostalno koči. Na ovaj način moguće je izbjeći kontakt s pješakom pri brzinama do 35 km/h, smanjiti broj poginulih pješaka za 20%, te broj teško ozlijeđenih za skoro 30%. Vozači Volvo modela trebaju znati da sustav ne može savršeno funkcionirati noću ili za vrijeme loših vremenskih uvjeta, tako da je još uvijek potrebna velika pažnja prilikom vožnje.

(dvk)

Zadnja Promjena ( Subota, 08 Siječanj 2011 )
 
« Prethodna   Sljedeća »
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL