Auto Portal - Formula 1
Formula 1
RED BULL DVOSTRUKOM POBJEDOM U BRAZILU OSIGURAO MOMČADSKU TITULU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 07 Studeni 2010

Image
Objavljeno, nedjelja 7.11.2010. u 19:00 sati

Poslije iznenađujućeg rezultata mokrih kvalifikacija za VN Brazila sama utrka vožena je po suhom i toplom vremenu. Senzacija iz kvalifikacija Nico Hulkenberg startao je s pole positiona, ali već do prvog zavoja uspio ga je preteći Vettel, a par zavoja kasnije i Webber. Nešto više posla imao je u njegovom obilaženju Alonso koji ga je poslije puno pokušaja upio preteći u 7. krugu, što je istovremeno išlo na ruku vodećem Red Bullovom dvojcu koji je u međuvremenu ostvario solidnu prednost. U tom trenutku je prvi Vettel trećem Alonsu bježao velikih 11 sekundi. Odličnu vožnju Hulkenberg je nastavio pa je izdržao i jake napade Hamiltona, koji ga nikako nije mogao zaobići, a Hamiltonove muke su prestale kada je Hulkenberg otišao u boks po tvrđe gume u 15. krugu. Hulkenberg je nastavio dobru vožnju pa je na kraju utrku u Brazilu završio na osmom mjestu sa zaostatkom od jednog kruga za pobjednikom utrke Vettelom.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 08 Studeni 2010 )
Opširnije...
 
SENZACIJA U BRAZILU, WILLIAMS UHVATIO POLE POSITION PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 06 Studeni 2010

Image
Objavljeno 05.11.2010. u 18:25 sati

Kišne kvalifikacije za VN Brazila odvijale su se totalno predvidljivo sve do zadnjih 4 minuta završnog trećeg kruga kvalifikacija, kada je iznenađujuće brz bio Nico Hultenberg u Williamsovom bolidu, osvojivši za sebe i momčad prvi ovogodišnji pole position. Kiša koja je lagano padala nije dopuštala sušenje staze pa su vozači redom prva dva kruga kvalifikacija odvozili na intermedia gumama. Prvu kvalifikacijsku rundu uobičajeno nisu prošli bolidi najsporijih momčadi HRT, Virgin i Lotusa, a kao sedmi najsporiji, ali najbrži od najsporijih, ovaj put im se pridružio Sutil u bolidu Force India. Drugi krug kvalifikacija prošao je bez uzbuđenja u istim vremenskim uvjetima, a treba istaknuti da dalje nije uspio proći Button (McLaren) koji će startati sa 11. mjesta, te Rosberg (Mercedes) koji starta tek sa 13. mjesta. Kiša je krajem druge runde kvalifikacija prestala i staza se polako počela sušiti, ali deset bolida je u trećoj rundi kvalifikacija izašla redom na intermedia gumama.

Zadnja Promjena ( Subota, 06 Studeni 2010 )
Opširnije...
 
FORMULA 1 U 2011. GODINI VOZI ČAK 20 UTRKA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 05 Studeni 2010

Image

Ovogodišnja sezona Formule 1 je izuzetno duga i vozi se ukupno 19 utrka. FIA je objavila kalendar utrka Formule 1 za 2011. godinu i najveća novost je još jedna nova utrka za VN Indije, tako da će se u 2011. godini voziti čak 20 utrka. Prva utrka F1 u sezoni 2011. vozit će se u Bahrainu 13.3.2011., a zadnja utrka sezone 2011. godine bit će utrka za VN Brazila u Sao Paulo 27.11. 2011. godine.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 03 Studeni 2010 )
Opširnije...
 
VOZAČI LOŠI GLUMCI, MOMČADI LOŠI REDATELJI OD GLEDATELJA RADE BUDALE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 24 Listopad 2010

Image

Radio komunikacija vozača s boksom koja se tijekom TV prijenosa pušta pokazala je pravo licemjerje momčadi kojim se varaju gledatelji. O čemu se radi, najbolje da to objasnimo na primjeru utrke za VN Južne Koreje. Kada su prvih 17 krugova bolidi kružili iza sigurnosnog automobila kako bi svojim gumama razgrnuli debeli sloj vode sa asfalta staze, prvo je Vettel javio da su uvjeti nešto bolji, ali da je još uvijek previše vode za sigurnu vožnju. Na isto pitanje Hamilton je izjavio da je sada OK i da se može voziti i da je to prava kišna utrka, a da bi minutu kasnije dodao da je staza spremna već za intermedia gume i čudio se zašto se već jednom utrka ne nastavi. Naravno da je u tom trenutku s Vettelom i Webberom na čelu Red Bullu odgovaralo da se utrka nastavi što kasnije, jer u tom trenutku se procijenilo da će se dijeliti samo pola bodova, a naravno da se McLarenu žurilo, jer ionako nisu imali što izgubiti.

Image
Pitanje Lewisa Hamitona oko momčadske taktike na VN Turske (2010):
Team - "Lewis we need you to save fuel. Both cars doing the same."
Lewis - "Jenson is closing in on me you guys."
Team - "Understood Lewis."
Lewis - "If I back off is Jenson going to pass me or not?"
Team - "No Lewis, No."

Slična situacija odigrala se i u 45. krugu VN Južne Koreje. U trenutku kada je staza bila samo malo mokra, Vettel je izjavio da ima problema s vidljivošću u dva zavoja i da ne vidi dobro procijeniti mjesto za kočenje, jer nema dovoljno svjetlosti s obzirom da naglo pada mrak. Nije prošlo ni pola minute, a boks McLarena je uputio usmjereno pitanje Hamiltonu – Kakva ti je vidljivost na stazi?, na što je on naravno odgovorio- vrlo dobra! S obzirom da je krug kasnije eksplodirao motor Vettela, više nego očito je bilo da su se nadali prekidu utrke zbog mraka, a kako se u tom trenutku Hamilton približavao, njegova momčad je nagovorila Hamiltona da kaže suprotno od onoga što je rekao Vettel (u ovom slučaju Hamilton je bio u pravu).

Image
Nije, nije, nije mi otpao kotač, to je leteći tanjur

Toliko o objektivnosti i moralu vozača, momčadi, a i same krovne organizacije FIA. Na taj način pokušava se podvaliti javnosti svoja istina, a ne realne situacije do kojih dolazi, te se pokušava manipulirati gledateljstvom. Ovakvim podcjenjivanjem gledateljstva vozači se pretvaraju u očajno loše glumce bez talenta, marionete koje govore što im drugi narede, a momčadi postaju loši režiseri. Pri tom sve se radi s blagoslovom FIA te ovakvim ponašanjaem u TV prijenosu od svjetskog gledateljstva radi budale.

Davor Kindy

Pogledajte video s ovogodišnje utrke za VN Njemačke i kako se namješta ilegalni poredak unutar momčadi Ferrarija uz paralelni osvrt na sličan događaj iz 2002. godine na VN Austrije:

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 24 Listopad 2010 )
Opširnije...
 
ALONSO POBJEDOM PREUZEO VODSTVO U UKUPNOM PORETKU DVIJE UTRKE PRIJE KRAJA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 24 Listopad 2010

Image

Izgleda da je sve što je moglo krenuti krivo protiv nove utrke u kalendaru Formule 1 za VN Južne Koreje, se i desilo. Prvo je izgradnja staze debelo kasnila, pa se ni dva tjedna prije utrke nije znalo da li će se ona i održati. Na treninzima i kvalifikacijama vozači i momčadi muku su mučili s masnim novim asfaltom, te velikom količinom prašine koja se s velikog neuređenog okoliša preselila na svježe postavljeni asfalt. Te probleme su većinom vozači i momčadi u kvalifikacijama odlično savladali, ali svima je pao mrak na oči kada je na dan utrke staza bila okupana, ali ne u suncu, već u jakoj kiši. Staza je po količine vode na asfaltu više podsjećala na mali bazen, nego na pistu po kojoj trebaju juriti bolidi Formule 1. Tako je i planirani start utrke odgođen za 10 minuta, jer kiša nije prestajala, ali ipak je odlučeno da se u utrku starta pod sigurnosnim automobilom, što je značilo i da će svi bolidi na kotačima morati imati kišne gume.

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 24 Listopad 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 6 - 10 od 989
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL