Auto Portal - Jeste li znali?
Jeste li znali?
PROVJERITE KOČIONU TEKUĆINU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 11 Svibanj 2010

Image

Kvaliteta kočione tekućine je jedna od najzanemarenijih sigurnosnih komponenti na automobilima.U istraživanju koje je provedeno u servisima, a u kojem su sudjelovala 1453 vozila starija od 3 godine, utvrđena je neispravnost kočione tekućine u 72,3% slučajeva. Iako je izmjena ove tekućine jeftin i jednostavan zahvat većina vozača, a i servisa ne obraća pažnju na tu ''sitnicu''. Kočiona tekućina zbog svojih specifičnih svojstava podložna je prikupljanju vlage. Iako je kočioni sustav zatvoren, uvijek dolazi do prodora vlage i nakon 2 do 3 godine znatno se smanjuje upotrebljivost kočnica. Do izražaja to dolazi posebno ljeti, kada su vanjske temperature visoke. Nakon nekoliko uzastopnih jačih kočenja dolazi do stvaranja tzv. parnog čepa u kočionom sustavu. Naglo propadanje kočnice i nemogućnost kočenja mogu biti uzročnici teških prometnih nesreća. Većina proizvođača vozila preporuča kontrolu i izmjenu kočione tekućine svake dvije godine ili 30.000 kilometara.

Zadnja Promjena ( Utorak, 11 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
OPOZIVI U SERVIS I GREŠKE CIJENA SU NAPRETKA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 09 Svibanj 2010
Image
Sve naprednija i kompliciranija tehnologija u automobilu ima svoju tamniju stranu: sve su češći opozivi u čemu prednjače ugledne tvrtke, koje najviše uvode nove tehnologije. Zbog toga mudriji kupci izbjegavaju potpuno nove modele te ih kupuju u drugoj tržišnoj godini, kad prebole 'dječje bolesti'

Kad smo već pomislili da se nakon milijunskih opoziva Toyote, zbog zaglavljivanja papučice gasa, i povlačenja gotovo 900.000 Hondi, zbog problema sa zračnim jastucima i rizika zapaljenja, stanje smirilo, na red je došao i Nissan. Tvrtka neokaljane reputacije povlači u servise 539.886 automobila, zbog problema s kočnicama! Tko je sljedeći i koliko su sigurni automobili koje vozimo? Jer, ako se to događa s japanskim markama, koje su godinama bile uzor zbog malog broja kvarova, što je s ostalim autima? Je su li vremena solidnih automobila prošlost i je li sve otišlo dođavola, zbog nesmiljene borbe za profit, prestiž, a sada i za golo preživljavanje na tržištu? Koliko su uopće sigurni automobili koje vozimo? Odmah da zaključimo: razloga za paniku i brigu nema. Posebice ako automobile redovito održavamo. Sve ono što je izvan konteksta, odnosno programa redovitog održavanja automobilske tvrtke rješavaju preventivno, kroz programe povlačenja vozila u servise. Mnogi ne znaju da je u protekla dva desetljeća opozvano više od pedeset milijuna novih automobila, i to je pokazatelj da automobilska industrija sustavno i temeljito rješava probleme koji se javljaju. Premda se ta praksa uvela pod pritiskom javnosti, a prvenstveno medija, te zbog straha od mogućih odšteta (posebice u SAD-u) to je za vlasnike automobila korisno. Naime, tako mogu biti sigurni da su automobili potpuno ispravni i do kraja ispitani.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 06 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
POČETKOM TOPLIJEG VREMENA PREGLEDAJTE KAROSERIJU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 07 Svibanj 2010

Image

Karoserija je najvažniji dio automobila. Sve se drugo može lakše dovesti u red, no ako je karoserija u lošem stanju, popravci su ponekad toliko skupi, da se automobil i ne isplati popravljati. Zbog toga je iznimno važno što prije temeljito popraviti oštećenja karoserije, nastala tijekom zime kako hrđa ne bi nagrizla lim. Sva mjesta s golim limom treba temeljito očistiti brusnim papirom i odmah temeljnom bojom. U slučaju većih oštećenja, otiđite kod limara.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 05 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
NAJČEŠĆE BOJE AUTOMOBILA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 30 Travanj 2010

Image

Boje imaju velik utjecaj na tržišni uspjeh automobila, ali i na sigurnost vožnje. U anketi Autoportala koja je postavila pitanje ’Koju boju automobila biste izabrali?’, a u kojoj je sudjelovalo 982 naših čitatelja, pokazalo se da više od trećine bira srebrnu boju i više od petine bijelu boju.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 29 Travanj 2010 )
Opširnije...
 
BMW 1602 ELEKTRO IZ 1972. GODINE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 28 Travanj 2010
Image

BMW je poznat kao proizvođač automobila sportskih karakteristika, ali stručnjaci BMW-a imaju i više nego dovoljno iskustva s alternativnim pogonom, a među njima je i čisti elektropogon. Jedan od prvih automobila koji su pogonjeni samo na struju u svakom slučaju je električna verzija modela automobila BMW 1602 Elektro koja se kotrljala po cesti već 1972, godine. Elektromobil BMW 1602 Elektro imao je svoju svjetsku premijeru tijekom održavanja Olimpijskih igara u Munchenu 1972. godine. Električna unutrašnjost - velika izbočina na podu između prednjih sjedala, u inače serijskom okruženju, 'otkriva' da se radi o električnoj verziji modela 1602.
Zadnja Promjena ( Utorak, 27 Travanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 21 - 25 od 92
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL