Auto Portal - Jeste li znali?
Jeste li znali?
KOČENJE TROŠI GORIVO PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 09 Travanj 2010

Image

Zbog skupog goriva sve više vozača nastoji smanjiti potrošnju goriva. Jedan od načina je da se što više vozi ravnomjernom brzinom, bez čestih ubrzanja i kočenja. Svakim kočenjem nepotrebno se troši gorivo, jer se kinetička energija automobila pretvara u toplinu (trenjem kočne obloge o disk, odnosno bubanj). Zbog toga treba voziti umjereno i što je moguće više ujednačenom brzinom. Tada će trebati manje kočiti i potom ubrzavati te će potrošnja goriva biti najniža. Po trošenju kočnica vidi se kakav je tko vozač...

(žm)

Zadnja Promjena ( Srijeda, 07 Travanj 2010 )
 
ČAK 80 POSTO VLASNIKA BMW SERIJE 1 MISLI DA IMAJU PREDNJI POGON PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 25 Oľujak 2010

Image

Uz senzacionalnu vijest da BMW u skoroj budućnosti prelazi na konstrukciju automobila s prednjim pogonom, skoro neprimjetno je prošla BMW-ova analiza strukture kupaca čiji su rezultati odista zapanjujući. Poznato je da BMW zbog svog sportskog imidža proizvodi svoje osobne automobile s isključivo stražnjim pogonom, osim nekoliko verzija označenih slovom 'X', kao i serije popularnih SUV-ova. Od same vijesti da će BMW početi u skoroj budućnosti proizvoditi automobile s prednjim pogonom, još je frapantnije zvučala informacija koja je lansirana iz samog BMW-a. Redovita analiza kupaca koju BMW provodi pokazala je da, vjerovali ili ne, čak 80 posto (osamdeset) vlasnika automobila BMW serije 1 je uvjerena da njihov automobil ima pogon na prednje kotače. S jedne strane takvo pomalo apsurdno uvjerenje kupaca laska BMW-u, jer je poznat da i pored koncepcije, motor smješten sprijeda i pogon na stražnje kotače, ima skoro idealni raspored mase koji je skoro pa jednak 50:50 posto na prednju i stražnju osovinu, te se BMW-ovi konstruktori tim podatkom o odličnom ležanju inače 'problematičnog' koncepta smještaja motora i prijenosa snage izuzetno ponosili. Međutim, s druge strane, ovakav iznenađujući zaključak kupaca BMW serije 1 sablaznio je marketinške stručnjake i dobrano ih zabrinuo, što iznaći da unatoč toga kako u svojim oglasima naglašavaju najmodernija tehnička rješenja u svojim automobilima, kupci su previdjeli elementarnu činjenicu da vozilo ima pogon na stražnje kotače. To će dovesti do BMW-ove ozbiljne revizije pristupu kupcu, koja će možda biti i puno lakša, s obzirom da je nekako istovremeno BMW sam najavio da će u skoroj budućnosti njegovi osobni automobili, ili dio njih, preći na prednji pogon. Bit će zanimljivo analizirati rezultate nove ankete, možda stručnjake BMW-a njihovi kupci opet (ne)ugodno iznenade svojim odgovorima.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 31 Oľujak 2010 )
Opširnije...
 
YUGO USPON I PAD NAJGOREG AUTOMOBILA U POVIJESTI PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 24 Oľujak 2010

Image

Godina je 1985. Socijalistička ili za neke komunistička, a za opet neke druge kapitalistička bivša država (kako ste s koje strane čelične zavjese gledali) imala je apsolutni izvozni hit, ponos tadašnje domaće automobilske industrije – Yugo America. Dobro znani 'Jugić' kupci su u tadašnjoj državi čekali u velikim redovima, bio je ponos industrijskog razvitka i velika izvozna nada koja je velikom brzinom zasjala nad velikim nebom SAD-a, ali poslije kratkotrajnog leta, još je većom brzinom tresnula na zemlju. Tako se 'posao stoljeća', kako se tada nazivao početak prodaje 'Yuga' u SAD-u, pretvorio u poslovni debakl stoljeća.

Image
Knjiga 'Yugo, uspon i pad najgoreg automobila u povijesti' autora Jason Vuica

Naravno, kao i svi drugi automobili, tako je i 'Yugo' za potrebe tržišta SAD-a trebao biti dorađen – dobio je drugačije odbojnike, žmigavce, stražnji sklop svjetala, zahtjeve na motoru, te naravno novo ime Yugo GV. Premda je Zastava tih godina na domaćem tržištu redovito štancala nove oznake na kraju imena, prije svega jer je tako zaobilazila administrativne zabrane mijenjanja cijena, ali novo slovo u imenu priznalo se kao novi model , koji je mogao imati novu cijenu, pa se na taj način umjetno dizala cijena vozila, ali ne i tehničke karakteristike. Američka verzija nazvana je Yugo GV, pri čemu je GV bila kratica od pojma 'great value' (velika vrijednost), ali uvozna tvrtka Yugo America taj slogan nikad do kraja nije iskoristila u reklamne svrhe.

Image
Yugo GV za tržište SAD-a po cijeni od 3990 dolara

Vjerujemo da o Yugu skoro svi sve znaju, a željeli bismo podsjetiti da je najveći i najprivlačniji dio automobila Yugo GV u SAD-u bila njegova cijena od samo 3990 dolara. Početak prodaje Yuga u SAD-u popraćen je i lijepim rezultatom, jer u jednom danu je prodano 1050 komada automobila Yugo GV. No, 1999. godine u državi Floridi zabilježen je registriran samo jedan primjerak Yuga. Svi ostali završili su odavno na otpadu. Zbog velikih problema s kvalitetom Yugo je u SAD-u ismijavan od svakoga, ali je isto tako 'glumio' i u nekoliko filmova, među kojima bismo istaknuli 'Umri muški 3' s glumcem Bruce Willisom, 'Drowning Mona' (Tko je ubio Monu) s Danny de Vitom i Jammie Lee Curtis u glavnim ulogama, a 'glumio' je i u video spotu grupe Metalica.

Image
Avantura Yuga u SAD-u trajala je samo četiri godine

Američka idila potrajala je samo četiri godine poslije kojih je uvozna tvrtka Yugo America jednostavno bankrotirala. Više od 20 godina otkako je zadnji Yugo izvezen u SAD pojavila se na tržištu SAD-a knjiga pod nazivom 'The Yugo, The Rise and Fall of the Worst Car in History' ('Yugo, uspon i pad najgoreg automobila u povijesti) autora Jason Vuica, koja objašnjava zašto je Yugo proglašen za najgori automobil u povijesti. Knjiga ima 272 stranice i krute korice, a na www.amazon.com uz popuste ovu je knjigu moguće kupiti po cijeni od 17,16 dolara. Više o Yugu pročitajte i u već objavljenom članku PRESTANAK PROIZVODNJE ZA YUGO.

(dvk)

Američka reklama za jeftini obiteljski auto - 'Oh yeah! It's the Yugo'

Zadnja Promjena ( Utorak, 30 Oľujak 2010 )
Opširnije...
 
BRIDGESTONE GUMA JE NAJVEĆA NA SVIJETU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 15 Oľujak 2010

Image

Vjerujemo da Vam dimenzije gume 59/80 R63 ne govore previše, što i nije čudno, jer ova dimenzija guma premda se koristi, nikad se s njom susreću vulkanizeri. Ova gigantska guma namijenjena je za specijalni kamion kiper koji se koristi u kamenolomu i velikim iskopnim jamama. Ovo je najveća proizvedena radijalna guma na svijetu. Proizveo ju je Bridgestone i teška je 5,19 tona, ima promjer od 4,02 metara i košta 40.000 eura – i to jedan komad. Radijalna guma Bridgestone 59/80 R63 proizvedena je u Japanu, a brodom je do Rotterdama putovala brodom šest tjedana. Ovaj jedan primjerak gume u Njemačkoj je uglancan i ušminkan, te će poslužiti kao izložak na salonu Bauma (najvećeg svjetskog salona građevinske opreme i gradnje) u Munchenu koji se održava od 19. do 25. travnja 2010. godine. Ova guma bit će naravno glavna zvijezda Bridgestone štanda.

Zadnja Promjena ( Utorak, 30 Oľujak 2010 )
Opširnije...
 
EILEEN LOVETT CIJELI JE ŽIVOT ODANA FORDU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 26 Siječanj 2010
Image
Eileen Lovett na fotografiji iz 1930. godine sa jednim od 23 Fordovih automobila koje je kupila u svom dosadašnjem životu

Eileen Lovett iz okruga Galway kupuje automobile u Higgins Motorparku / Higgins Garage-u od 1929.godine, a sredinom mjeseca kupila je 23. automobil, Ford Focus 2010. za svoju kćer. Lovett će napuniti 99 ove godine, a počela je voziti u dobi od 12 godine u svojem rodnom gradu Clifdenu u kojem je njezina obitelj imala pekarnicu - Lydon’s. Dok je još uvijek bila u osnovnoj školi, njezino prvo putovanje kao vozačice bilo je 1923.godine kada ju je majka poslala po putar u pekarskom kombiju – modificiranom vozilu Ford Model T.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 25 Siječanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 26 - 30 od 92
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL