Auto Portal - Klasični automobili
Klasični automobili
MAZDA U EUROPI OD 1999. DO 2009. GODINE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 09 Rujan 2010

Image
Mazda RX-8 LifeStyle

Na pomolu novog tisućljeća Mazdina prisutnost u Europi uvelike se razlikovala nego na njenim počecima, kada je jedino zastupstvo marke u Njemačkoj bilo smješteno u praznoj obiteljskoj kući. Njena nova organizacija Mazda Motor Europe (MME) je bila stara više od godinu dana i smještena uz Mazdu Njemačku u Leverkusen-Hitdorfu u velikoj zgradi s puno praznih ureda koji su čekali da ih se popuni. Nova logistička organizacija Mazda Logistics Europe (MLE) nalazila se u Willebroeku u Belgiji blizu Mazdinog distribucijskog centra u Antwerpenu. Zajedno s Mazdinim centrom za istraživanje i razvoj u Oberurselu u Njemačkoj, osnovanim 1990., postavljen je kamen temeljac za desetljeće rasta i prosperiteta u Europi. Za to vrijeme u Japanu su već neko vrijeme trajale pripreme za predstavljanje nove generacije automobila u sklopu Mazdinog ‘Tisućljetnog plana’, u sklopu kojega je i rođena Mazdina Zoom-Zoom poruka koju danas tako dobro znamo.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 08 Rujan 2010 )
Opširnije...
 
MAZDA U EUROPI 1967 - 1998 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 29 Kolovoz 2010

Image
Mazda Cosmo Sport, 1967

Povodom 90. godišnjice Mazde, zavirit ćemo malo u povijest Mazdinu europsku povijest. Službeno, Mazda je u Europi počela prodavati automobile 1967., no tome je prethodilo gotovo cijelo desetljeće priprema. Tri prekooceanska poduhvata – Mazdina tehnička suradnja s njemačkim NSU i Felixom Wankelom oko proizvodnje rotacijskog motora 1961., dvije tvornice u južnoj Koreji 1962. i u južnoj Africi 1963. – dokazala su da Mazda može profitirati od prodaje izvan Japana. Mazda je 1965. ušla u drugu tehničku suradnju u Europi, ovaj put s britanskom kompanijom Perkins Services N.V. kako bi razvili dizelske motore, a ostvareni su i prvi kontakti s potencijalnim nezavisnim uvoznicima u Zapadnoj Europi kako bi dogovorili distribuciju i prodaju budućih Mazdinih automobila. Prva europska logistička organizacija, koja bi preuzimala automobile iz Hiroshime, tovarila ih na vlakove i kamione i slala ih u unutrašnjost, uspostavljena je u belgijskoj luci Antwerpen. Istovremeno Mazda je 1965. u Japanu završila ispitni poligon Miyoshi gdje će testirati i podešavati nove automobile, a godinu kasnije završila je izgradnja i Ujina tvornice osobnih automobila. Sada je sve bilo spremno za izvoz u Europu.

Zadnja Promjena ( Petak, 27 Kolovoz 2010 )
Opširnije...
 
BMW M1 PRVI I JEDINI SERIJSKI BMW S CENTRALNO POSTAVLJENIM MOTOROM PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 31 Srpanj 2010

Image

Uvjereni smo da i tek površni poznavaoci automobila znaju priču o automobilu BMW M1. Ova istinska automobilska ikona podjednako je popularna premda je prošlo više od 30 godina od njenih zvjezdanih trenutaka, a na kraju krajeva ovaj super sportski model i nije proizveden u ogromnim količinama. BMW M1 proizvodio se od 1978. do 1981. godine i ukupno je proizveden samo 451 primjerak ovog cestovnog sportskog automobila. No, to nije bila prepreka za organiziranje posebnog natjecateljskog automobilističkog kupa BMW M1 automobilima koji se vozio kao predvožnja Formuli 1.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 28 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
MAZDINI AUTOMOBILI KOJI SU PROMIJENILI POVIJEST PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 25 Srpanj 2010

Image
Mazda 110S Cosmo Sport iz 1960. godine

Kada je Mazdin prvi automobil, mali R360, sišao sa proizvodne trake 1960. godine, trenutak se savršeno poklopio sa buđenjem ekonomije uspavanih giganata Japana i Njemačke. Mazdina proizvodnja osobnih automobila još je nekoliko godina ostala na niskoj razini, ali je u međuvremenu Mazda proizvodila laka komercijalna vozila potrebna za tadašnji procvat građevinarstva. To je Mazdi bila prednost, jer joj je dalo vremena da dizajnira automobile koji su nudili više nego što su ljudi očekivali. Nekoliko tih automobila čak je promijenilo auto industriju.

Revolucija u 1960-ima – Mazda 110S Cosmo Sport
Jedan od najljepših automobila koji je Mazda ikada napravila, Mazda 110 Cosmo Sport, svojim dugačkim prednjim poklopcem te koncepcojom sprijeda smještenog motora i stražnjeg pogona nije 1967. donijela ništa novo. No, revolucija se nalazila ispod poklopca - dvokomorni rotacijski motor, prvi takve vrste u osobnom automobilu. Nakon neuspješnog jednokomornog rotacijskog motora NSU Spidera početkom tog desetljeća, Mazdini inženjeri postigli su ono što su mnogi mislili da je nemoguće – napravili su rotacijski motor za osobni automobil koji je bio i izdržljiv i pouzdan, čak i kod učestale vrtnje pri 7.000 o/min. Kako bi to i dokazala, Mazda je Cosmo Sport prijavila 1968. na Marathon de la Route, iscrpljujuću 84-satnu utrku izdržljivosti na njemačkom Nürburgringu, gdje je završila na četvrtom mjestu. Rođena u desetljeću revolucije, Mazda Cosmo Sport postala je Mazdin prvi klasik. Lijepa, zabavna u vožnji i pouzdana, Cosmo Sport promijenila je razmišljanja ljudi o rotacijskom motoru. Njezin sveukupni jedinstveni paket postao je osnova za sve buduće Mazdine sportske automobile pogonjene rotacijskim motorom.

Zadnja Promjena ( Petak, 23 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
KAKO JE OPEL SVIJETU PREDSTAVIO KARAVAN PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 16 Srpanj 2010
Image
Opel Astra Sports Tourer i njegov predak Kadett A Caravan iz 1963.

- Kako je Opel svijetu predstavio karavan i kontinuirano radio na njegovom usavršavanju
- Opel je zaslužan za popularizaciju karavana u Europi
- Nova Astra Sports Tourer je prirodna evolucija karavana

Skora premijera Opelovog novog kompaktnog karavana, Astre Sports Tourer, prava je prilika da se prisjetimo kakvu je senzaciju Opel priredio u Europi davne 1953. kada je predstavio svoj Olympia Rekord – legendarni karavan koji je svojim vlasnicima ponudio mogućnost korištenja istog vozila za svakodnevne poslovne i privatne namjene. Opel je kroz gotovo šezdeset godina popularizirao karavane u Europi, osobito u kompaktnom segmentu u kojemu su Kadett i Astra karavan konstantno bili među najbolje prodavanim modelima na cijelom kontinentu. Od početaka povijesti automobilizma postojala je jasna razlika između dostavnih vozila, koja su se koristila za prijevoz robe i većih tereta, i osobnih automobila, koji su prevozili putnike uz maksimum raspoloživog prostora i udobnosti. Većina svakodnevnih zadataka koji se danas stavljaju pred karavan tada jednostavno nije postojala: nije bilo potrebe da se u automobil smjeste namirnice za čitav naredni tjedan ili da u stražnji dio stane daska za surfanje za vikend na moru. Do sredine 30-ih godina 20. stoljeća prtljaga se čak nije smještala unutar putničke kabine, nego se pakirala u posebne kutije i kačila na nosače smještene na stražnji dio vozila.

Zadnja Promjena ( Petak, 16 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 6 - 10 od 93
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL