Auto Portal - Klasični automobili
Klasični automobili
30. ROĐENDAN MERCEDES G KLASE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 24 Lipanj 2009

Image
Prva skica G-Klase iz 1970. godine

Mercedes-Benz ove godine slavi 30. rođendan legendarne G-klase, a trenutačno aktualan model povodom ovog jubileja je malo podmlađen. U biti ako bolje pogledate prvu skicu G-klase napravljene 1970. godine može se lako uočiti da je osnovni oblik dizajna ostao neizmijenjen sve do današnjih dana, što govori o izuzetno uspješno obavljenom poslu dizajnera. Terenska ikona samo je svake godine dopunjavana novim karoserijskim detaljima i najnovijim tehnologijama, što je i ključ uspjeha tako dugačkog životnog vijeka ovog automobila. Trenutačno aktualni model G-klase dobio je nova stražnja sjedala, modificirana su i prednja sjedala, te je obnovljena i dotjerana unutrašnjost. Poseban pažnja je posvečena klimatizaciji prednjih sjedala te detaljima presvučenih kožom, sve u cilju što većeg komfora.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 24 Lipanj 2009 )
Opširnije...
 
VOLVO 445 SLAVI 60 GODINA POSTOJANJA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 24 Lipanj 2009

Image

Ubrzo nakon što je počeo proizvoditi automobile 1927. godine, Volvo je započeo i s isporukom šasija za različite namjene, ovisno od potreba kupaca. Tridesetih godina Volvo je isporučivao vozila s prednjim haubama, karoserijom, pragovima i A-stupovima, čija je namjena bila transformiranje u kombije ili pick-up vozila od strane švedskih proizvođača dostavnih vozila toga vremena. Zbog činjenice da su se veća Volvo vozila radila na različitim konzolama nakon Drugog svjetskog rata, ove su se verzije golih šasija još uvijek nudile kroz kataloške prodaje i u 50-im godinama, ali su bile prevelike, tako da je potreba za manjim i lakšim verzijama postajala sve očiglednija. PV444 imao je jedinstven dizajn karoserije i stoga se nije mogao koristiti za ovakva vozila. Morao je biti dizajniran komercijalni ekvivalent na različitom okviru, laganom ali snažnom. Proizvodnja ovakvih počela je u ljeto 1949. Bio je to ekvivalent PV444 u veličini i cijeni.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 24 Lipanj 2009 )
Opširnije...
 
MAZDA MX-5 MIATA SLAVI 20. ROĐENDAN PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 29 Svibanj 2009

Image
- Točno 200 Mazdi MX-5 iz cijele Europe okupit će se na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa
- Specijalni Mazda kamp rezerviran za sudionike u blizini kruga
- Nagrada za najljepši MX-5 na eventu

Ove 2009. godine legendarna svjetska utrka izdržljivosti bit će mjesto proslave 20. godišnjice u svijetu omiljenog roadstera: Mazde MX-5. Prvi puta prikazana na Chicago Motor Show-u 1989., originalna Mazda MX-5 (tada zvana Miata) potaknula je preporod otvorenih sportskih dvosjeda. Dan danas, baš kao i tada, automobil utjelovljuje Jinba Ittai (japanski izraz koji znači „jahač i konj kao jedna cjelina“) te isporučuje samu bit sportske zabave. Sve je to ovjekovječeno od svih Mazdinih dizajnera kroz sve tri generacije Mazde MX-5, čime je zaradila mjesto u Guinnessovoj knjizi svjetskih rekorda sa više od 850.000 prodanih automobila do danas. Ukupno 200 MX-5-ica iz cijele Europe će se okupiti na 24 sata Le Mans-a kako bi obilježili 20 godina Mazdinog kultnog roadstera i posebnu vezu koju s njim dijeli tisuće obožavatelja diljem svijeta. Ovaj događaj organiziran je u suradnji sa klubovima MX-5 iz Europe i održat će se 13. i 14.lipnja ove godine.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 28 Svibanj 2009 )
Opširnije...
 
90. GODINA MARKE CITROËN 1919.–2009. PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 25 Svibanj 2009

Image
Citroen Type A

Krajem 1919. godine proizvodilo se 30 automobila dnevno:
- proizveden je prvi Citroen Type A u nekadašnjoj tvornici Quai de Javel à u Parisu
- inspiriran posjetom Amerike i Henri Fordom uvodi u tvornicu moderne metode industrije i udara temelje masovne proizvodnje u automobilističkoj industriji u Europi.

Zadnja Promjena ( Petak, 22 Svibanj 2009 )
Opširnije...
 
40 GODINA VW-PORSCHEA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 17 Svibanj 2009

Image

Prije točno 40 godina, sredinom svibnja 1969., počela je proizvodnja VW Porschea 914. Neobičan dvosjed, s tvrdim i targa krovom, kojeg su ga zvali ‘sirotinjskim Porscheom’, bio je u osnovnoj koncepciji napredniji od Porschea 911. Naime, motor mu je bio ugrađen u sredini, kao u Boxsteru i Caymanu. Doduše, radilo se o četverocilindarskom bokseru iz neuspješnog modela VW 411 E, obujma 1.7 i snage 80 KS. Taj je motor (izveden iz Bubinog) bio opremljen i prvom generacijom elektroničkog ubrizgavanja K-Jetronic. Postizao je 177 km/h, što je mnogima ipak bilo premalo za ugled Porschea. Zbog toga je već nakon pola godine ugrađen dvolitreni 6-cilindarski bokser sa 110 KS, koji je omogućavao brzinu od 201 km/h. Dobio je oznaku 914/6, a slabiji - 914/4. Od 1969. do 1976. proizvedeno je 118.978 primjeraka i to je bio najprodavaniji sportski automobil svoga doba.

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 17 Svibanj 2009 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 41 - 45 od 93
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL