Auto Portal - Leksikon
Leksikon
GIACOMELLI BRUNO PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 17 Svibanj 2008

Image

Bruno Giacomelli je bivši talijanski vozač, koji je rođen 10. rujna 1952. u Brescii. U nižim automobilističkim kategorijama je osvojio naslov prvaka britanske Formule 3 (1976) i europske Formule 2 (1978). U Formuli 1 je debitirao na VN Italije dan nakon 25. rođendana (11. rujna 1977), odvozeći te sezone za McLaren samo jednu utrku. McLarenov član bio je i dogodine, kada je odradio pet utrka, a od 1979. do 1982. vozio je za Alfa Romeo. U te četiri sezone je osvojio ukupno 13 bodova, pri čemu mu je najbolji plasman bio treće mjesto na VN SAD u Las Vegasu 1981. Godinu dana ranije, također na američkom Grand Prixu (ali Watkins Glen u New Yorku), zabilježio je jedini pole-position u karijeri.

Zadnja Promjena ( Petak, 16 Svibanj 2008 )
Opširnije...
 
GENE MARC PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 15 Svibanj 2008

Image

Marc Gene bivši je vozač Minardijeve momčadi Formule 1 (1999. i 2000), koji se nakon toga specijalizirao za ulogu test-pilota. Prvo je četiri godine bio na toj funkciji u Williamsu (2001-2004), a posljednje četiri u Ferrariju (2005-2008). Budući da je zbog limitiranog broja kilometara na testiranju imao više slobodnog vremena, od prošle sezone je član Peugeotove tvorničke momčadi u Le Mans natjecanju, s kojom je bio prvak među momčadima i treći u konkurenciji vozača.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 15 Svibanj 2008 )
Opširnije...
 
GACHOT BERTRAND PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 09 Svibanj 2008

Image

Da nije bilo slabih živaca Bertranda Gachota, svijet Formule 1 možda nikada u tako impresivnom izdanju ne bi upoznao Michaela Schumachera. Iako, s obzirom na nevjerojatan talent, Schumi bi se probio u prvi plan prije ili kasnije… Da je najuspješniji vozač Formule 1 svih vremena dobio priliku tako rano (već 1991), zaslužan je upravo nestašni Belgijanac, koji je neposredno uoči domaće Grand Prix utrke završio u zatvoru. Naime, Gachot se u Londonu posvađao s nekim taksistom, te ga poprskao plinom u spreju po licu, zbog čega je završio iza rešetaka na čak dva mjeseca. U nedostatku vozača, Eddie Jordan je na njegovo mjesto stavio Michaela Schumachera, a sve ostalo je povijest…

Zadnja Promjena ( Petak, 09 Svibanj 2008 )
Opširnije...
 
GEORGES-FRANCIS JOHNNY SERVOZ-GAVIN PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 07 Svibanj 2008

Image

Francuski redatelj Claude Lelouch, koji se okitio Zlatnom palmom, dobio dva Oscara i ostao upamćen po filmu Čovjek i žena, 1976. godine snimio je kratki film. Bila je to prva snimka vožnje od koje se policiji, ali i običnom sudioniku u prometu, dizala kosa na glavi. Kadrovi luđačke vožnje kroz centar Pariza u ranim jutarnjim satima u kojoj semafori nemaju nikakvo značenje, škripa guma i vrištanje motora, uskoro su postali vrlo tražena roba koja se dijelila ispod stola. S vremenom, mnogi su pokušali isto. Snimiti jurnjavu u kojoj se krše sva pravila prometa, najčešće na gradskim ulicama, postala je prava moda širom svijeta, no, Lelouch je bio prvi. Nedavno je original osvanuo na internetu i postao još popularniji. Po zvuku motora publika je vrlo brzo prepoznala da je kamera bila pričvršćena na odbojniku Ferrarija 275 GTB, kojeg je Lelouch imao u svojoj garaži, ali tko je sjedio za upravljačem, ostalo je nepoznato sve do današnjih dana. Mnogi su sumnjali na Jacquesa Laffita, spominjao se i Jacky Ickx, no, nakon što je preminuo Georges-Francis Servoz-Gavin, njegova je obitelj potvrdila da se upravo on nalazio za upravljačem Ferrarija u tom filmu.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 07 Svibanj 2008 )
Opširnije...
 
GWYNNE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 27 Travanj 2008

Image

Gwynne je stara engleska tvrtka iz Londona (Chiswick), koja je od 1922. do 1929. proizvodila automobile. Automobilsku je proizvodnju vodio Nevile Gwynne, a u obiteljskoj su tvrtci bili još Rupert i Roland Gwynne. Utemeljena je 1849., a tijekom 1. svjetskog rata proizvodili su rotacijske klipne motore za avione. Kad su 1920. od tvrtke Albert dobili ponudu za izradu automobilskih motora, za model 12 hp, otkupili su je te je nastao model Gwynne-Albert 14 hp, s pojačanim motorom. Sredinom 1922. počeli su proizvodit manje automobile: napravljen je popularni Gwynne Eight, po koncepciji španjolskog modela Victoria. Pokretao se 4-cilindrašem obujma 850 ccm i snage 24 KS. Usprkos financijskih problema, napravljeno je 2250 primjeraka. Veći model Ten (na slici) predstavljen je 1927 i proizvodio se do 1929., kad se proizvodnja automobila obustavlja.

(žm)

Zadnja Promjena ( Subota, 26 Travanj 2008 )
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 26 - 30 od 97
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL