Auto Portal - Nove tehnologije
Nove tehnologije
VOLVO 1,6 GTDi TURBO BENZINSKI MOTOR U DETALJE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 14 Rujan 2010

Image

Volvo je proširio ponudu pogonskih motora s T3 i T4 izvedbama novog 1,6-litarskog četverocilindarskog benzinca, opremljenog posljednjom generacijom sustava s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem, a koji nudi iznimno nisku potrošnju goriva bez kompromisa po pitanju performansi. Novi 1,6 GTDi benzinac u izvedbi T3 sa 150 KS (110 kW) i T4 sa 180 KS (132 kW) bit će dostupan u modelima S60 i V60. Izvedba sa 180 KS ima najveći okretni moment 240 Nm već pri 1600 o/min. Uz to, dodatna overboost funkcija, kratkotrajno podiže okretni moment na 270 Nm. Rezultat je vrhunski odziv na gas kroz cijeli rasponom okretaja. I izvedba sa 150 KS također nudi okretni moment od 240 Nm. Novi GTDi motori imaju kompaktni oblik i izrađeni su u potpunosti od aluminija, što osigurava malu masu i manji gubitak temperature. To su neki od zahtjeva kada je u pitanju učinkovitost. Još jedan uvjet je maksimalno izgaranje goriva. Kako bi se smanjila potrošnja i štetne emisije gorivo mora biti iskorišteno što učinkovitije. Zato je i dorađen sustav ubrizgavanja, kako bi se izgaranje reguliralo s maksimalnom preciznošću.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 13 Rujan 2010 )
Opširnije...
 
VOLVO 1.6 GTDI TURBOBENZINAC S DIREKTNIM UBRIZGAVANJEM, SA 150 i 180 KS PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 02 Rujan 2010

Image

Nakon uspješnog turbobenzinca 2.0 GTDI s direktnim ubrizgavanjem, snage 203 KS, Volvo je predstavio njegovu slabiju inačicu 1.6 GTDI. Da se podsjetimo, to je kratica od Gasoline Turbocharged Direct Injection, a nastavlja se trend 'downsizing' (veće snage u manjim gabaritima), kojim je sada oplemenjen benzinac obujma 1596 ccm. Radi se o izvorno Fordovom motoru, koji se u atmosferskoj izvedbi proizvodi sa 100 i 115 KS (s podešavanjem faze ventila) te je 1.6 GTDI samo prethodnica tehnološki jednakog Fordovog motora 1.6 EcoBoost, o kojem ćemo još pisati.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 13 Rujan 2010 )
Opširnije...
 
BOSCH NA SAJMU AUTOMECHANIKA 2010 U FRANKFURTU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 27 Kolovoz 2010
Image
- Podrška za održavanje hibridnih vozila
- Novi program za dijagnostiku i popravak gospodarskih vozila
- Dijagnostika na vozilima uživo, uključujući vozilo Tata Nano

Na ovogodišnjem sajmu Automechanika koji se od 14. do 19. rujna održava u Frankfurtu na Majni, Bosch će se predstaviti kao 'Partner za budućnost automehaničarske radionice'. Bosch će predstaviti ukupno 15 novih proizvoda, kao i tema iz područja dijagnostike, rezervnih dijelova i servisa. Na sajmu Automechanika 2010. Bosch će se prvenstveno posvetiti održavanju hibridnih vozila.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 26 Kolovoz 2010 )
Opširnije...
 
VOLVO onCALL SLAVI DESET GODINA POSTOJANJA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 09 Kolovoz 2010
Image

Volvo onCall sustav pomoći u iznimnim situacijama slavi 10 godina postojanja. Ovu važnu obljetnicu Volvo slavi novim dodacima, jednostavnijim funkcioniranjem i značajnim umanjenjem cijene. Volvo Car Corporation prvi je proizvođač automobila koji je svojim kupcima ponudio komunikacijski sustav temeljen na GPS-u. Taj sustav omogućava cjelodnevni kontakt s operaterom u slučaju nezgode. Operater može vidjeti točnu lokaciju vozila i po potrebi poslati pomoć. Sustavom se može upravljati ručno, aktivacijom gumba u slučaju manje opasnih situacija, ili automatski prilikom teške nesreće. Ukoliko se u automobilu aktiviraju zračni jastuci ili zatezači pojaseva, sustav se automatski aktivira, a informacija o položaju vozila šalje se u Volvov onCall centar. Ne odgovori li vozač na poziv operatera, o položaju vozila obavještava se policija i hitna pomoć.
Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 09 Kolovoz 2010 )
Opširnije...
 
NISSAN 1,2 LITRENI TROCILINDRIČNI MOTOR S MEHANIČKIM KOMPRESOROM PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 31 Srpanj 2010

Image
Konstruiran kako bi davao snagu 1,5-litrenog motora uz najmanju potrošnju goriva na svijetu

Nissan Motor objavio je kako je razvio novi 1,2-litreni motor HR12DDR kojim nastoji postići najmanju potrošnju goriva na svijetu među automobilima s benzinskim motorom uz snagu jednaku snazi 1,5-litrenih motora i emisiju CO2 od 95 g/km (prema NEDC-u). Na europskom će se tržištu motor od prve polovice 2011. ugrađivati u novu Micru. Temelji se na motoru HR12DE, 1,2-litrenom trocilindarskom motoru koji pogoni novu Micru. Visoke performanse i mala potrošnja goriva ostvarene su primjenom Millerova ciklusa, izravnog ubrizgavanja goriva i mehaničkog kompresora visoke učinkovitosti, i sve to u kombinaciji sa sustavom isključivanja motora u mirovanju (Idling Stop System). Nekoliko pojedinosti o tehnologiji. Primjenom Millerova ciklusa, kod kojeg je ekspanzijski (radni) takt povećan kompresijskim taktom uslijed kasnijeg zatvaranja usisnog ventila, toplinska energija goriva mnogo se učinkovitije pretvara u kinetičku energiju nego kod klasičnih četverotaktnih motora i smanjen je gubitak pri usisu zbog podtlaka u usisnoj grani. Usto se visokokomprimirana i visokozagrijana mješavina zraka i goriva hladi latentnom toplinom isparavanja goriva izravno ubrizganog u cilindar, a temperatura komore za izgaranje smanjena je primjenom kanala za hlađenje klipa i ventila punjenih natrijem radi nadzora detonacija.

Zadnja Promjena ( Petak, 30 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 31 - 35 od 244
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL