Auto Portal - Noviteti
Noviteti
HYUNDAI BLUEON U SLOBODNOJ PRODAJI OD 2012. GODINE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 07 Siječanj 2011

Image

Predsjednik Južne Koreje, Lee Myung-Bak prvi je imao čast isprobati i u službu Korejske vlade preuzeti prvi Hyundaijev produkcijski električni automobil, BlueOn. Hyundai BlueOn, prvi Hyundaijev produkcijski električni automobil pušten je u pogon, točnije pedesetak prvih proizvedenih vozila počela je koristiti vlada republike Južne Koreje i njezina ministarstva. Vozila je u ime vlade preuzeo osobno predsjednik Južne Koreje, g. Lee Myung-Bak koji se nije ustručavao niti sam sjesti za upravljač i isprobati vozilo. BlueOn je napravljen na bazi modela i10, a koristi tehnologiju predstavljenu na salonu automobila u Frankfurtu 2009. godine. Pokreće ga električni motor snage 81 KS sa čak 210 Nm okretnog momenta, a napaja se putem LiPoly baterije. Postiže najveću brzinu 130 km/h, od 0-100 km/h ubrza za 13,1 sekundu.

Baterija se puni na klasičnu utičnicu od 220V, a stanice za punjenje na čijoj se infrastrukturi ubrzano radi imati će 'brze' punjače snage 380V, koji će za samo 25 minuta napuniti 80% kapaciteta baterije. Zanimljivo, BlueOn ima i VESS tehnologiju, odnosno sustav umjetnog zvuka kako bi se povećala sigurnost pješaka u gradu. Naime, bez VESS sustava, BlueOn se kreće potpuno bešumno. Kombinacijom telekomunikacijske i informatikčke tehnologije, BlueOn na kontrolnoj ploči vozaču pokazuje koliko se nalaze od najbliže stanice za punjenje. Hyundai BlueOn u 2011. godini služiti će u promotivne svrhe, a od 2012. biti će dostupan u slobodnoj prodaji za sve zemlje koje će biti spremne s infrastrukturom. BlueOn je zanimljiv i zato što je napravljen na redizajniranom modelu i10, koji u prodaju kreće početkom 2011. godine.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 05 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
PEUGEOT EX1 KONCEPT JURI NA STRUJU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 06 Siječanj 2011

Image

Povodom proslave 200-tog rođendana, Peugeot je krajem 2010. godine pokazao konceptni automobil pod imenom Peugeot EX1. EX1 je 100% električni automobil, u biti, to je sportski roadster s dva sjedala futurističkog izgleda i originalne konstrukcije. Peugeot EX1 visok je samo 0,9 metra, a širok je 1,77m, što je očit doprinos niskom centru gravitacije i odličnoj aerodinamici. EX1 obara više svjetskih rekorda u ubrzanja s mjesta, a njegove performanse proizlaze iz njegove napredne aerodinamike, vrlo lagane strukture, dva električna motora koji mu daju najveću snagu od 250 kW (340 KS), najveći okretni moment 240 Nm i pogon na sva četiri kotača. EX1 već je oborio više internacionalnih rekorda (odobreno od FIA-e) za električni motor. Seriju rekorda postavio je Nicolas Vanier, poznati francuski istraživač i režiser (The Last Trapper, Wolf), koji je vozio konceptni automobil EX1.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 05 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
SEAT IBE STUDIJA SPORTSKOG KUPEA PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 05 Siječanj 2011

Image

Na salonu automobila u Parizu krajem 2010. godine Seat je pokazao IBE studiju električnog sportskog kupea konfiguracije sjedala 2+2. Seat za Ibe kaže da predstavlja 'sportski kupe coupé za užitak u vožnji bez emisija'. Seat Ibe je koncept automobil koji pokazuje Seatovu viziju super kompaktnog sportskog kupea za gradsku mobilnost bliske budućnosti. Prva verzija Seat Ibe već je predstavljena na autosalonu u Ženevi početkom 2010. godine, a od tada su njegov dizajn, tehnologija i unutrašnjost dodatno razvijeni. Sada predstavlja svoju unutrašnjost, koja ja iznimno prostrana i raznolika za ovaj format automobila, kao i inovativan koncept za individualizirano povezivanje i infotainment.

Zadnja Promjena ( Utorak, 04 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
HALO INTERCEPTOR VIŠENAMJENSKO VOZILO IZ BRITANIJE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 05 Siječanj 2011

Image

Već smo predstavili velik broj letećih automobila, a ovom prilikom predstavljamo zanimljivo vozilo Halo Intersceptor koji je konstruirao britanski dizajner Phil Pauley. Halo Intersceptor u jednome nudi sportski automobil, avion, helikopter i jahtu, ali za razliku od dosadašnjih univerzalnih vozila koji objedinjuju više različitih topova u jednom, te se svojom transformacijom pretvaraju iz automobila u avion, ovo vozilo je zamišljeno u osnovnoj izvedbi koja se zove Intersceptor, a prije kupnje kupac mora odlučiti koju Interceptor verziju želi imati – osnovnu automobilsku verziju Helo, avionsku verziju koja ima oznaku Halo 120°, helikoptersku verziju Halo 46° ili jahtu s oznakom Halo 22°.

Zadnja Promjena ( Utorak, 04 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
VOLVO XC60 MODELSKA GODINA 2011 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 04 Siječanj 2011

Image

Volvo XC60 je u segmentu kompaktnih premium SUV vozila tipičan predstavnik modernog crossovera koji kombinira značajke gradskog i off-road vozila, a cilja na mlade urbane ljude s aktivnim životnim stilom. Volvo XC60 je u svom izdanju za modelsku 2011. godinu dobio je nekoliko novih detalja. Volvo XC60 je crossover vozilo s visokim razmakom od tla i velikim kotačima te sportskom coupe linijom karoserije, tako da nije bilo potrebe za dodatnim zahvatima. Straga su LED svjetla, a ponuda je obogaćena novim 18-inčnim naplacima sa šest dvostrukih krakova. XC60 je dobio i nove boje karoserije: Flamenco crvena i boja morske školjke. Krovni nosači su dostupni u dvije verzije - standardnoj crnoj ili boji metala. Posebnu stavku čini R-Design izvedba s karakterističnim dizajnerskim detaljima i sportskim podvozjem. Interijer Volva XC60 u potpunosti je podređen vozaču, a osmišljen je kako bi stvorio osjećaj dinamičnosti i sklada, dok njegov praktičan prtljažnik s dvostrukim dnom i stražnja klupa preklopiva u omjeru 40/20/40 predstavljaju novu dimenziju priručnosti. Osim ručno, poklopac prtljažnika opcijski se pokreće automatskim putem preko gumba u unutrašnjosti ili preko daljinskog upravljača. Uza sve to, tu je i novi Infontainment sustav predstavljen u Volvu S60 i V60, a koji sve informacije iz audio sustava, navigacije, mobilnog telefona i ostalih funkcija prikazuje na 5 ili 7-inčnom ekranu integriranom u gornji dio centralne konzole, odnosno u vidnom polju vozača, kako vozač ne bi previše skretao pogled s ceste.

Zadnja Promjena ( Subota, 08 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
PREDSTAVLJAMO CITROËN DS4 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 03 Siječanj 2011

Image

Citroen DS4, koji će biti u prodaji od drugog tromjesečja 2011. godine, obogatit će liniju modela DS. Premijerno je predstavljen na Salonu automobila u Parizu krajem 2010. godine, a na najbolji način pokazuje novi Citroenov pristup izradi automobila nazvan Créative Technologie. Citroen DS4 nudi jednostavan, dinamičan i ekskluzivan dizajn, a tu je i panoramsko vjetrobransko staklo. S dužinom od 4,27 m, širinom od 1,81 m i visinom od 1,53 m, Citroen DS4 je izrazito kompaktno vozilo. Od prvog pogleda na prednji dio, Citroen DS4 potvrđuje svoju pripadnost DS liniji. Jasno je vidljiv Chevron znak na masci, a postavljen je logo DS na poklopac motora.

Zadnja Promjena ( Utorak, 28 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
KOREJSKA STRIJELA S MOTOROM 3.8 V6 NABILDANIM NA 303 KS PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 03 Siječanj 2011

Image

Pravi sportski automobil ima motor smješten uzdužno sprijeda, iza kojeg je mjenjač, potom slijedi kardan i diferencijal na stražnje kotače. Upravo tu koncepciju koristi Hyundai Genesis Coupe, nova verzija korejskog odgovora na Nissan 370Z. Sportski model u pravoj 2+2 konfiguraciji dugačak je 463, širok 186 i visok 138 centimetara, a oprama se benzincima 2.0T sa 214 KS i 3.8 V6 sa 303 KS. Za naše tržište cijene još nisu određene, a u Njemačkoj slabiji model stoji 29.990, dok za snažnijega treba izbrojiti 34.990 eura. Moćnija verzija najveću snagu ispaljuje na 6300/min, a najveći je okretni moment od 361 Nm pri 4700/min. Uz pomoć 6-stupanjskog mjenjača do stotke ubrzava u samo 6,4 sekunde, a najveća je brzina elektronički ograničena na 240 km/h.

Zadnja Promjena ( Utorak, 04 Siječanj 2011 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 8 - 14 od 2443
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL