Auto Portal - Rabljeni
Rabljeni
TEST RABLJENOG SMART FORTWO PURE (2006., 24.500 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 25 Kolovoz 2009

Image

Kad je predstavljen, krajem 1997., nikoga nije ostavio ravnodušnim. Smart, dugačak samo 2,5 metra, napravljen po ideji Nicolasa G. Hayeka, švicarskog satnog magnata, vlasnika Swatcha, osigurao je, ne samo potpun komfor, nego i iznenađujuću sigurnost. Kako se u većini gradova, u jednom auto prosječno vozi 1,4 osoba, Smart se pokazao punim pogotkom. Kako iza svega stoji Mercedes-Benz, bio je to magnet za mnoge. Automobilčić, s trocilindarskim turbobenzincem, ugrađenim iznad stražnje osovine, koji frkće poput velikog mlinca za kavu, pokazao se izvrsnim za grad. Okretan i živahan, nevjerojatno prostran, a na parkirnom mjestu može stati poprijeko. Ukratko, genijalan. Ipak, nije sve idealno…

Zadnja Promjena ( Utorak, 25 Kolovoz 2009 )
Opširnije...
 
TEST RABLJENOG PEUGEOT 206 1.4I XS (2003., 79.500 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 30 Lipanj 2009

Image

Peugeot 206 je uvjerljivo najprodavaniji auto niža klase u proteklih deset godina, a 2001 i 2002. je bio prodavaniji i od Golfa. Za to je najzaslužniji izvrstan dizajn, koji je mnogima važniji od sadržaja, a 206-icu smatraju tipičnim ženskim automobilom. Predstavljen je u ljeto 1998. kao klasičan konfekcijski automobil (tehnološki srodan s Citroën Saxom), koji ni po čemu ostalome nije odstupao od prosjeka klase. Francuski su se stručnjaci opredijelili za provjerene 8-ventilske benzince, a dobio je i vrlo dobar dizelaš 1.4 HDi sa 68 KS, koji mu je bio jak vjetar u leđa. Iako je 2006. stigao jednako privlačan, a znatno prostraniji i čvršći nasljednik 207, nastavio se prodavati, a nedavno je i redizajniran te je dobio oznaku 206+.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 29 Lipanj 2009 )
Opširnije...
 
TEST RABLJENOG OPEL CORSA 1.2 COMFORT (2003., 68.000 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 22 Svibanj 2009

Image

Do pojave Agile, Corsa je bila najmanji, ali tradicionalno solidan Opelov model. Prva je generacija predstavljena 1982., druga 1993., a treća 2000. (testni model) te se proizvodila do 2006., kad je predstavljen aktualni model četvrte generacije. Činjenica da Opel već godinama drži vodeće mjesto po prodaji u Hrvatskoj (svaki sedmi prodani auto ima znak munje na haubi), jasno pokazuje da auti tvrtke iz Rüsselsheima nude najviše za uložen novac. Više od 90 posto svih Opela su Astre i Corse. Kad je Corsa u pitanju, svi koji znaju kako stvari stoje, reći će vam – zupčasta letva volana. Bio je to jednostavno loše dimenzionirani sklop, posebice kod modela druge i treće generacije, koji je teško izdrži više od 50.000 km.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 25 Svibanj 2009 )
Opširnije...
 
TEST RABLJENOG FORD FIESTA 1.4 I RELAX (2008. - 25.000 KM) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 27 Travanj 2009

Image

Nedavno umirovljena Fiesta bila je službeno pete generacije, iako se stvarno radilo tek o trećoj. Prva je predstavljena u lipnju 1976. kao Fordov odgovor na sve veću najezdu japanskih automobila na europsko i američko tržište. Inicirao ga je tadašnji predsjednik Forda (i kasniji spasitelj Chryslera) Lee Iacocca. Silno je želio početi proizvodnju još 1974., što bi bio pun pogodak, ali Henry Ford II je projekt ocijenio rizičnim.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 27 Travanj 2009 )
Opširnije...
 
RABLJENI AUDI A3 1.6 ATTRACTION (2006., 45.000 KM) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 19 Veljača 2009

Image

Audi A3 predstavljen je u srpnju 1996., kao luksuznija prethodnica i pokusni kunić za Golfa IV. Zbog toga su cjelokupna koncepcija i svi bitni dijelovi jednaki. Model druge generacije predstavljen je u ožujku 2003., kao premium izvedenica Golfa 'petice'. Oba visoko kotiraju na listi ukradenih vozila te prije kupnje treba detaljno pregledati dokumente i sve što se odnosi na podrijetlo. Limarija je solidna i kvalitetno zaštićena od hrđanja, ali bolje nakon 2000., nego u prvim serijama. Na karoseriji su velik problem bili električni podizači prednjih stakala, kao i kod Golfa IV (vrijedi do 2000.). Problem je što je kritični dio polužnog mehanizma napravljen od plastike te staklo padne i ne da se više podignuti. Problematična je i pouzdanost brisača vjetrobrana. Na tim dijelovima često pada dojam o automobilu koji je inače napravljen čvrsto i solidno, posebice verzije s troja vrata. Srećom, u modelu druge generacije, kakav testiramo, ti su problemi uglavnom nestali (kao i kod Golfa V).

Zadnja Promjena ( Srijeda, 18 Veljača 2009 )
Opširnije...
 
Nemate dopuštenje za pregled.
Morate se prijaviti na stranicu.
Nemate dopuštenje za pregled.
Morate se prijaviti na stranicu.
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća » Kraj »»

Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL