Auto Portal - Rabljeni
Rabljeni
FORD MONDEO 2.0 TDCi TREND (2005., 51.000 KM) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 03 Lipanj 2008

Image

Na našem tržištu novih i rabljenih automobila vrijede dogme, od kojih mnogi imaju koristi, a neki i štete. Neki automobili, poput Golfa, Passata, Audija A3, pa i Vectre u pravilu su precijenjeni, a drugi se pak mogu dobiti u dobrom stanju, po razmjerno povoljnoj cijeni. Jedan od takvih je Ford Mondeo, nenametljivi i provjereni dugoprugaš, koji pruža dobar omjer cijene i svojstava. To je tipičan auto koji ne osvaja na prvi, nego na drugi pogled. Konkretno, 2.0 TDCi Trend, dakle dobro opremljen model s common-rail dizelašem od 130 KS i automatskim mjenjačem, s prijeđenih 51.000 km i vrlo dobrom stanju, kataloški vrijedi 17.000 eura. No, ako imate gotovinu te imate pregovaračkog umijeća i strpljivosti, možete ga dobiti i za 15.000 eura. To je i za 20 posto manje nego što stoje modeli razvikanijih konkurenata.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 04 Lipanj 2008 )
Opširnije...
 
TOYOTA YARIS 1.0 VVT-i (2003., 46.218 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 23 Travanj 2008

Image

Donedavno su Toyote bile sinonim za kvalitetu i pouzdanost, no ako se analiziraju najnovije statistike kvarova njemačkog ADAC-a, vidi se da Toyote više nisu kao prije. Desilo se ono što smo već doživjeli s Opelom. Marka koje je do sredine 70-ih bila sinonim za kvalitetu, kad je došla na vrh (zajedno s General Motorsom), odlučila je povećati zaradu. To znači da su počeli štedjeti na isporučiteljima i u proizvodnji te je nužno došlo do pada kvalitete. To je Opela na koncu skupo stajalo i pokazalo se gotovo katastrofalnim, no bez obzira na to, istu strategiju sada primjenjuje Toyota. Došla je na vrh po prodaji i pouzdanost je počela padati. Za Yaris se ne može kazati da i dalje nije kvalitetan, ali više nije u vrhu. Plasirao se na 11. do 13. mjesta, iza Colta, Pande, Twinga, Clija, Corse, Pola... To je naprosto činjenica i Toyotina kvaliteta sve više postaje mit.

Zadnja Promjena ( Utorak, 22 Travanj 2008 )
Opširnije...
 
RABLJENI: OPEL OMEGA 2.0 DTI (2000., 132.000 KM) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 21 Oľujak 2008
Image

Klasična limuzina gornje srednje klase iz Rüsselsheima u pravilu je dobar izbor, posebice ako je dobro održavana. Benzinske su verzije, u pravilu, preporučljivije od dizelskih, posebice dvolitreni benzinci, koji su dugovječni, solidno idu i ne troše previše. Lošim se nije pokazao ni dvolitreni dizelaš, ali nakon 2000., jer su prvi modeli imali problema s trošenjem bregastih vratila i visokotlačnih pumpi goriva. Ako se zanemare ti problemi, ostalo je bilo bez greške. Opel Omega je primjer kako se za razmjerno mali novac može kupiti velika i solidna limuzina, koja može dugo i sigurno služiti.
Zadnja Promjena ( Petak, 21 Oľujak 2008 )
Opširnije...
 
PEUGEOT 307 1.6 XR (2005., 15.900 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 03 Oľujak 2008

Image

Nekada su Peugeoti, posebice 204 i 404, bilo pojam kvalitete i udobnosti. Danas ih krasi elegancija, udobnost je ostala, postali su znatno sigurniji i čvršći, ali kvaliteta tako-tako. Posebice razočarani bili su prvi vlasnici 307-ica, koji su oduševljeno kupili ‘europski automobil 2002. godine’. Najviše je problema bilo s elektronikom, posebice s upravljačkim modulom, bobinama. Peugeot 307 jedan je od zanimljivijih predstavnika 'golf-klase'. Predstavljen je na salonu automobila u Ženevi, kad je zamijenio solidnu 306-icu, a krajem godine osvaja titulu auta godine. Nažalost kvaliteta i pouzdanost, posebice kod elektronike, nisu opravdali očekivanja i mnogi su vlasnici bili nezadovoljni (isti je sindrom bio i s Citroënom Xsarom).

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 02 Oľujak 2008 )
Opširnije...
 
CHEVROLET KALOS 1.4 SX (2005. - 23.000 km) PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 14 Siječanj 2008

Image

Većina onih koji prate zbivanja u autoindustriji dobro znaju da su korejski automobili, u prosjeku, pouzdaniji od europskih. No, kod 'korejaca' je redoslijed: Hyundai, Kia, pa potom, nakon većeg razmaka (bio je) Daewoo. Kad je automobil korejski, a usto manje kvalitetan od europskog, red je da propadne. To se dogodilo Daewoou 2001. Sljedeće godine, bankrotirana tvrtka predstavila je Kalos, atraktivan auto niže klase, kojeg je dizajnirao slavni Giugiaro, koji nije mogao uspjeti jer je pripadao bankrotiranoj j tvrtki. Nakon duge agonije Daewoo je preuzeo General Motors, koji je odmah počeo reorganizirati proizvodnju i povećavati kvalitetu. No, još je važnije što je Daewoo 2004. postao - Chevrolet. S elitnom markom Kalos je već u prvoj godini povećao proizvodnju za 30 posto. Taj je trend nastavljen (s nešto manjim postotkom) i proteklih godina te se Kalos, uz limuzinski Aveo, približio sredini niže klase.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 14 Siječanj 2008 )
Opširnije...
 
Nemate dopuštenje za pregled.
Morate se prijaviti na stranicu.
Nemate dopuštenje za pregled.
Morate se prijaviti na stranicu.
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća » Kraj »»

Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL