Auto Portal - Test
Test
TEST PEUGEOT 3008 1.6 HDI PREMIUM PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 29 Srpanj 2010

Image

Kad je 3008, Peugeotov odgovor Renault Scenicu, predstavljen u ožujku prošle godine na salonu u Ženevi, malo je tko bio iznenađen. U koncernu PSA već je krajem 2006. napravljen skladan monovolumen kompaktne klase Citroën C4 Picasso, pa se i očekivao blizanac sa značkom lava na haubi. Peugeot 3008 je napravljen na temeljima skladnog kompakta 308, što se vidi po oznaci, ali ne i po izgledu. Zaslužio je pljesak za funkcionalnost i prostranost, a mnoge je iznenadio pomalo nespretnim dizajnom. Zapravo, jedini plus za izgled zaslužuje robustan, moćan i prepoznatljiv prednji dio, s upadljivom, statusnom maskom. Kao da su namjena i svojstva stavljeni ispred izgleda, što donekle ima opravdanje. Uvjerljiv dojam naglašavaju kvalitetna i precizna izrada te vrlo dobri materijali, pa 3008 izgledom ukazuje da ga itekako treba respektirati. Već nakon prvog susreta, dalo se zaključiti da je to ‘ljubav na drugi pogled’.

Zadnja Promjena ( Srijeda, 04 Kolovoz 2010 )
Opširnije...
 
TEST HYUNDAI IX35 ISTYLE 2.0 CRDI 2WD PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 09 Srpanj 2010

Image

Jedan od najuspješnijih korejskih modela, pristigao proteklih godina zasigurno je Hyundai ix35. Nasljednik, Tucsona, koji se proizvodio od 2004. do 2009. stigao je početkom godine i izazvao nepodijeljene simpatije na tržištu. Malo je korejskih modela za kojima se prolaznici okreću, a ovo je jedan od njih. Korejci su naučili lekciju, te su novi model dizajnirali znatno atraktivnije u tzv. kinetičkom stilu. Korejski kompaktni SUV druge generacije radit će se u dvije verzije, a druga će po tradiciji biti Kia Sportage. Odgovornost će bila tim veća te se mora priznati da je razvojni tim u Seoulu napravio dobar posao. Dizajn je napravljen u Hyundai KIA razvojnom središtu te je napravljen u europskom stilu. Hyundai ix35 podsjeća na Ford Kugu, od koje je kraći za tri centimetra. S dimenzijama 441 x 183 x 165 je osam centimetara duži, tri širi i čak osam centimetara niži od Tucsona.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 26 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST VOLKSWAGEN POLO 1.2 TSI COMFORTLINE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 28 Lipanj 2010
Image

Ako i postoje nekakve rezerve prema prvoklasnoj izvedbi Volkswagen Pola pete generacije, koji je u Europi, a i kod nas osvojio sve moguće nagrade i priznanja, koja su se mogla osvojiti, već nakon prve vožnje svaka dvojba nestaje. Naime, ovo je automobil niže klase, najbolji kakav trenutačno može biti. Dakle perfektan, doslovce. I s ovom početnom konstatacijom mogli bismo odmah zaključiti ovaj test. To posebice vrijedi za testnu turbobenzinsku verziju, s direktnim ubrizgavanjem te moćnih a štedljivih 105 konja, koja, zamislite, ima samo jedno bregasto vratilo i osam ventila. Upravo se po tome vidi vrijednost stručnjaka iz Wolfsburga, koji su prvi dokazali kako se u turboverzijama pretjeruje sa 4-ventilskom tehnikom. Posebice kod motora čije su komore za izgaranje s poprečnom izmjenom medija i ventilima postavljenim pod kutem (V-izvedba). Zanemaruje da se s viškom ventila ponekad ‘dobiva na mostu, a gubi na ćupriji’, a motor ima više dijelova i potencijalnih mjesta kvara te je skuplji u izvedbi. Ukratko, 1.2 TSI je tehnološki biser, napravljen u najboljoj maniri ‘downsizinga’ - bez ikakve dvojbe najbolji mali benzinac.
Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 26 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST CHEVROLET CAPTIVA 2.0 D SPORT A/T PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 18 Lipanj 2010

Image

Što vrijeme duže odmiče, to smo sigurniji da je preimenovanje, odnosno ‘rebrendiranje’ Daewooa u Chevrolet, što je napravljeno prije osam godina, bio pun pogodak. I više od toga. To pokazuje velik rast prodaje korejske marke na većini europskih tržištima, a njihova dva najjača modela su kompaktna limuzina Cruze i SUV srednje klase Captiva, blizanac Opel Antare. Osnovni model sa solidnom opremom i prednjim pogonom te dvolitrenim dizelašem prigušenim na 127 KS dostupan je za već za 21.900 eura i to je jedan od najisplativijih automobila na tržištu uopće. Blizanac Opel Antare pruža prihvatljiv ulaz u srednju SUV klasu, a odlikuje se i lijepom izvedbom i statusnom značkom. Zbog toga mu se mogu oprostiti neke nesavršenosti, posebice preagresivan i pomalo neosjetljiv servouređaj, kojeg ne vole muškarci, ali vole - žene. A to nije zanemarivo, bez obzira što se, usprkos masivne izvedbe, vozi vrlo ugodno. Na test smo dobili bogato opremljen model, sa sedam sjedala (stražnji se red lako sklapa u podnicu), raskošnom opremom koja uključuje i kožnata sjedala te automatski mjenjač s pet stupnjeva i mogućnosti ručnog šaltanja.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 28 Lipanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 1.8 INTENSE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 08 Lipanj 2010

Image

Za one koji ne znaju cijeniti brand Mitsubishi, evo najvažnijih detalja. Jedan od najpoznatijih japanskih koncerna, koja se osim izradom automobila i zrakoplova, bavi proizvodnjom čelika, bankarstvom, osiguranjem, proizvodnjom stakla, papira, pa čak i - piva, utemeljen je 1870. Ime u prijevodu znači 'tri dijamanta'. Mitsubishi A6M Zero bio je najbolji mornarički zrakoplov početkom II. svjetskog rata, a Mitsubishi Pajero uvjerljivo je najuspješniji terenac u povijesti. Od 1985. osvojio je čak 11 titula najprestižnijeg Rally Dakar. Dovoljno? Znate li zbog čega nije nikako uputno kupiti rabljeni Smart prve generacije? Zato što Mercedesov 3-cilindarski turbobenzinac od 798 ccm i 50 KS teško izdrži više od 80.000 km, a generalka se ne radi, nego se motor mijenja. Smart druge generacije, od kraja 2006., druga je priča, jer 3-cilindarski benzinac od 999 ccm i 61 KS isporučuje - Mitsubishi!

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 01 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 21 - 25 od 163
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL