Auto Portal - Test
Test
TEST VOLVO C30 1.6 D DRIVE MOMENTUM PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 27 Svibanj 2010

Image

Ako želite kupiti šminkerski automobil kompaktnih gabarita, možete izabrati Mercedes A ili B klase, BMW serije 1, Audi A3 i Mini. Naravno i Volvo C30. Zapravo, to je jedan od najšminkerskijih modela u klasi, koji ima i najsnažniji personality. U osnovi se radi o atraktivno skraćenoj i dizajnerski skladno podrezanoj izvedenica limuzine S40, odnosno karavana V50. Već krajem 2006., kad je predstavljen, podsjetio nas je na model ES 1800 iz 70-ih. Dizajn je drukčiji nego kod svih konkurenata konkurenata, što će osigurava ekskluzivnost te ujedinjuje Volvovu prošlost i budućnost, u koju ne treba sumnjati ni nakon što je švedsku marku kupio kineski Geely. Kompaktna dvovolumenska karoserija markantnog nosa i visokih bokova duga je 425, široka 178 i visoka 140 centimetra. Komfor unutrašnjosti jamči i međuosovinski razmak od 264 cm (isti kao u Focusu i Mazdi 3). Neobičan stil, s visokim stražnjim bokovima i nadgradnja koja se blago sužava prema stražnjem dijelu karoserije, osigurava privlačan i jedinstven izgled. Osigurana je i dovoljna privlačnost na stražnjim sjedalima, ali platio je i prtljažnik, koji je s obujmom od 230 litara nešto manji nego kod elitnih konkurenata.

Zadnja Promjena ( Utorak, 08 Lipanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST ŠKODA SUPERB COMBI AMBITION 2.0 TDI PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 18 Svibanj 2010
Image

Divan, krasan, sjajan veličanstven..., prevodi su engleske riječi ‘superb’, koja označava i najveći češki model. Na nedavnom salonu u Frankfurtu predstavljena je njegova karavanska verzija - vrlo prostrana, funkcionalna i elegantna. Time je, ne samo dopunjena ponuda Superba druge generacije, svojevrsne ‘überškode’, nego i ispravljena dvostruka dizajnerska pogreška. Prije točno dvije godine, kad je stigao novi Superb, produžena i dorađena verzija aktualnog Passata (B6) s kraja 2005., izgledalo je kao da su se Volkswagenovi čelnici uplašili da će zasjeniti limuzinu iz Wolfsburga, pa su namjerno ‘povukli ručnu kočnicu’ i ‘sfušali’ stražnji dio. Tko zna zašto, napustili su i atraktivan oblik stražnjih svjetala u obliku slova C, koji Fabiju i Octaviju čini prepoznatljivima u noći. Doduše, uveli su revolucionarnu izvedbu stražnjeg poklopca Twindoor, koji po prvi put omogućava otvaranje prtljažnika po želji, kao kod klasične limuzine ili u formi petih vrata. Superb je na usporednim testovima njemačkih magazina odreda pobjeđivao konkurenciju, uključujući Passata i Audija A4, što potvrđuje da su čelnici tvrtke iz Mlade Boleslave pogodili ‘u sridu’.
Zadnja Promjena ( Nedjelja, 23 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1.4 TCE DYNAMIQUE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 12 Svibanj 2010
Image

Karavanski Megane, u dizelskoj verziji već je bio gost u našoj redakciji, u turbodizelskoj verziji sa 130 KS. Nedavno smo testirali izvedbu s jednako snažnim turbobenzinskim motorom 1.4 TCe i odmah da zaključimo: to je za vožnju najugodniji benzinac klase 1.4. Na dužim dionicama čak je ugodniji od prvoklasnog Volkswagenovog 1.4 TSI, koji je zbog direktnog ubrizgavanja osjetno štedljiviji. Ali, tko kaže da bi litra benzina više na 100 km trebala biti presudna. Pogotovo što to nadoknađuje oglednom elastičnošću i vrlo mirnim, uglađenim radom. Ovaj model, golem i prostran (po mjerilima kompaktne klase) u normalnim uvjetima troši osam do devet litara, a to ne bi trebalo biti previše u karavanu mase 1,4 tone. Trebamo ponoviti ono što neki doživljavaju kao frazu, ali radi se o automobilu koji se kupuje glavom, a ne srcem. Karavanski Megane, dugačak 456 i širok 181 cm, od osnovnog je duži 26,5 centimetara. Stražnji mu je dio, s dodatnom dimenzijom funkcionalnosti, skladniji i ljepši od prednjeg...
Zadnja Promjena ( Nedjelja, 16 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST FORD KUGA 2.0 TDCI TITANIUM INDIVIDUAL PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 04 Svibanj 2010

Image

Focus ima najbolje podvozje i najčvršću strukturu karoserije u klasi, uvjerljiv je i u većini ostalog. No, mnogo je toga poremetio neuvjerljiv dizajn druge generacije, prije uspješnog faceliftinga. Zbog toga je ugodno iznenađenje njegova SUV izvedenica, bolje rečeno crossover Kuga, za kojeg nećemo pogriješiti proglasivši ga najatraktivnijim u klasi. Udara izravno na iznimno uspješne kompaktne offroadere - Volkswagen Tiguan i Nissan Qashqai te mu misija nije nimalo laka. Jaki su igrači dobili opakog protivnika i to je dobro za sve. S dužinom od 444, širinom od 184 i visinom od 171 cm Kuga, kojoj ime srećom nitko ne uzima za zlo, centimetar i pol je kraća, ali tri centimetra šira i 4,5 cm viša od Tiguana. S masom od 1,6 tona masivna je i čvrsta, a ipak vrlo okretna i stabilna. Solidnost izvedbe uočava se na svakom dijelu karoserije, a dizajn pruža niz zanimljivih detalja, prvenstveno na stražnjem dijelu sa staklom koje se posebno otvara. Sve je podređeno užitku u vožnji, jer teški i tromi terenci više nisu in i kad smo sjeli za upravljač, činilo nam se da smo je vozili mjesecima. Na test smo dobili dobro opremljenu dizelsku verziju sa 140 zdravih i ne pretjerano žednih konja i stalnim prilagodljivim pogonom na svim kotačima. Kuga vuče na vožnju, a dolazak toplijih dana je kao stvoren za isprobavanje njenih mogućnosti.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 06 Svibanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST MAZDA CX-7 2.2 CD CHALLENGE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 22 Travanj 2010

Image

Kad bi vas netko zapitao što je to crossover, mogli biste odgovoriti: to je sportski SUV, poput Mazde CX-7. Dinamičan japanski offroader, predstavljen 2007. u startu je bio hendikepiran nedostatkom dizelske ponude. Zbog toga je, usprkos svim vrlinama, prošao prilično nezapaženo na našem tržištu. Prošle se godine izvrsnom turbobenzincu s izravnim ubrizgavanjem, snage 260 KS pridružio također izvrstan turbodizelaš, koji iz 2184 ccm razvija 173 KS pri samo 3500 o/min. U kombinaciji s najvećim momentom od 400 Nm i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva, prava je mjera sa sportski offroader mase 1,8 tona. Vrline dizelske verzije Mazde CX-7 upoznali smo na sedmodnevnom testom, u kojem smo ga testirali na gradskim prometnicama, na brzoj cesti i autocesti. Na prvi su pogled izmjene jedva vidljive, pa vlasnici dosadašnjih modela neće imati osjećaj da je njihov pulen naglo ostario. Prednji je branik obogaćen većim otvorima za zrak i rastegnutim mačkastim svjetlima. S boka se uočavaju trendovski retrovizori sa smjerokazima i atraktivniji 18-colni naplaci, a stražnji su dio ukrasila svjetla s LED elementima.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 26 Travanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 26 - 30 od 163
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL