Auto Portal - Test
Test
TEST OPEL ASTRA 1.6 TURBO SPORT PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 07 Travanj 2010

Image

Novi kompakt iz Rüsselsheima stigao je krajem prošle godine, na vrhuncu krize. Mnogi bi rekli u krivo vrijeme, ali za dobar proizvod krize - nema. Astra četvrte generacije došla je na dobro pripremljen teren, jer je prethodno na istoj platformi osovinskog razmaka 268,5 cm napravljen Chevrolet Cruze, a godinu prije stigla je Insignia. Astra je svojevrsna mješavina ta dva modela, a osnovno, što se može zaključiti, već nakon prvog susreta, je iznimna solidnost izvedbe. Astra je masivna, najmasivnija u klasi, što znači da je stotinjak kilograma teža od usporedivog Golfa ili Focusa. Uz to se može zaključiti da je komfor platio danak dizajnu, aerodinamici, a i masivnoj izvedbi, pa Astra nije komforna koliko bi se reklo na prvi pogled. Prva je Astra naslijedila slavnog Kadetta u rujnu 1991. Bila je to dobra startna pozicija za tržišni uspjeh. U proteklih je 19 godina prodano prodano je više od deset milijuna primjeraka. Astra je već punih šest godina za redom apsolutni bestseller na našem tržištu, a zasluga za to je u činjenici da se istodobno prodaju aktualni i prethodni model.

Zadnja Promjena ( Utorak, 20 Travanj 2010 )
Opširnije...
 
CHEVROLET CRUZE 2.0 VCDi LT PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 30 Oľujak 2010
Image

Povijest korejskog Chevroleta, odnosno bivšeg Daewooa, koji je pod GM-ovom upravom 2003. dobio elitni američki ‘brand’ i potom je neprestano u usponu, vjerojatno će se pisati u dva razdoblja - do pojave modela Cruze i poslije toga. Naime, rijetko koji model neke konfekcijske marke napravio tako dobar početni uspjeh, kao Chevrolet Cruze. Oduševilo je praktički sve - prvenstveno dizajn i struktura karoserije, koja je osigurala izvrsne rezultate sigurnosti (najbolje od svih koji su dobili pet zvjezdica po Euro-NCAP testu!), a kao i većina ostala mehanika, preuzeta je od nove Astre. Uvjerljiva je i cjelokupna izvedba, posebice u bijeloj ili crvenoj boji. No sve to dobiva na vrijednosti uz cijenu, koja za osnovni model sa 113 KS i klima uređajem iznosi 12.640 eura. Dobar dojam, koji je stvoren već na prezentaciji, potvrdio se i na prvim testovima. Uskoro kreću i prvi hard-testovi...
Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 05 Travanj 2010 )
Opširnije...
 
TEST HYUNDAI I20 1.4 CRDI ILIKE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 24 Oľujak 2010

Image

Krajem 2008. stigao je nasljednik modela Getz i kad je predstavljen, mnogi nisu mogli vjerovati koliko sliči Opel Corsi s petorim vratima. Toliko da je s boka i stražnje strane teško utvrditi razliku. Možda to nije potpuno korektno i moralno, ali poslovno je potpuno opravdano. Dobrom je dojmu doprinijela i statusna oznaka i20 te sveukupno auto izgleda sasvim pristojno. Stilski je OK, a napravljen je solidno, što potvrđuje i masa od 1,1 tone (benzinski model), odnosno 1,2 tone (dizelaš). Hyundai i20 se proizvodi u verzijama s trojim i petorim vratima. Testirali smo osnovnu i najjeftiniju dizelsku verziju 1.4 CRDi iLike, s trojim vratima i dobrih 75 KS te pristojnom opremom, koja uključuje klimu, radio/CD, električne prednje podizače, dva zračna jastuka i ABS. Stoji 11.370 eura, a najjeftiniji i20 dostupan je za 9950 eura i to su pristojne cijene. Doduše, nisu to više prilika zvane čežnja, jer je prošlo vrijeme jeftinih korejskim modela, ali su OK.

Zadnja Promjena ( Petak, 26 Oľujak 2010 )
Opširnije...
 
TEST ŠKODA YETI 1.8 TSI 4X4 AMBITION PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 01 Oľujak 2010
Image

Prvi češki SUV mnogi su već proglasili boljim od Tiguana, iz kojeg je izveden. To mu je osiguralo izvrsnu startnu poziciju. Češka se marka dokazala izvrsnim omjerom kvalitete i cijene, što pokazuje i peti model u ponudi, koji je stigao nakon Octavije, Fabije, Superba i Roomstera. Ipak, nedostatak ugleda u krizi pogodio je češku marku znatno više nego, primjerice Volkswagen, te je Yeti sada njihov najuspješniji model. Prvu je pretpremijeru, kao konceptni model, doživio na Frankfurtskom salonu 2005. Linije za koje je tada dobio dobre recenzije, poslužile su za dizajniranje Roomstera, a izvorni oblik, uz tek male dorade, sada je zaživio u tržišnoj izvedbi. Iako je osnovni dizajn sandučast i ne pruža mogućnost velikih stilskih ekshibicija, dizajneri Škode napravili su dobar posao. Koliko god taj model sličio Roomsteru, toliko podsjeća i na Land Rover Freelander. No, u prvi plan dolazi i snažan ‘personality’.
Zadnja Promjena ( Četvrtak, 04 Oľujak 2010 )
Opširnije...
 
TEST DACIA SANDERO STEPWAY 1.6 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Utorak, 23 Veljača 2010

Image

Na prvi pogled i u stvarnosti djeluje uvjerljivije nego na fotografijama. Dacia Sandero Stepway povišena je crossover verzija uspješnog rumunjskog modela na granici niže i kompaktne klase. Sandero je stigao 2007., kao skraćena verzija Logana, predstavljenog u ljeto 2004. godine. Oba su modela pokazala vrline provjerene Renaultove tehnologije, iz prethodnih modela Clija i Meganea. Tehnologija s kraja 90-ih, dotjerana i unaprijeđena, pokazala se pravim i promišljenim izborom. Solidnost se vidi po svakom detalju karoserije, izrađene od materijala na kojima se (razumljivo) nije rasipao novac, ali su izdržljivi i čvrsti. Već osnovni Sandero izgleda simpatično i više nego pristojno, za automobil koji u osnovnoj verziji, s klimom, stoji tek osam tisuća eura. Dorade u po mjeri crossovera, s blatobranima obrubljenim crnom plastikom, masivnijim donjim dijelom maske s metalnom zaštitom, crni krovni nosači, metalizirani pragovi i 16-colni aluminijski naplaci, čine ga uvjerljivim. Ne bi se reklo da stoji svega 10.500 eura, u osnovnoj verziji.

Zadnja Promjena ( Petak, 26 Veljača 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 31 - 35 od 163
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL