Auto Portal - Test
Test
TEST OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI ECO FLEX COSMO PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 11 Veljača 2010

Image

Treći model Insignije na testu, nakon 2.0 Turbo sa 220 KS i standardnog dizelaša 2.0 CDTi sa 160 KS u našoj je redakciji dočekan s najvećim zanimanjem. Verzija 2.0 CDTI ecoFLEX sa 160 KS, posebice s bogatim paketom opreme Cosmo, automobil je za svaku pohvalu. Naime, ako najveća Opelova limuzina, koja je zasluženo osvojila titulu ‘europskog automobila 2009. godine’, u vrlo uvjerljivoj izvedbi s luksuznom opremom i 160 KS prosječno troši 5,2 litre, treba skinuti kapu. Naime, time se nimalo nisu pogoršale performanse, jer i ta verzija do stotke ubrzava za 9,5 sekundi i postiže 218 km/h. Insignia nas je ponovno uvjerila u visoku razinu izvedbe, prvenstveno vrlo solidnom izvedbom i dobrom izvedbom (kojom se Opel polako približava premium brandovima) A u serijskoj su opremi svi elementi automobilskog luksuza, koji se može poželjeti u standardnom automobilu, osim kože. Kad se svemu tome doda cijena od 27.100 eura, treba priznati da se dobiva dobar komad automobila za prihvatljivu cijenu.

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 15 Veljača 2010 )
Opširnije...
 
TEST LA STRADA AVANTI L CITROEN JUMPER 2,2 HDI 120 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 10 Veljača 2010

Image

'Sibirske' hladnoće s temperaturama od minus 20 stupnjeva, snježni pokrivač debeo pola metra i zaleđeno drveće teško će netko iz naših krajeva povezati sa mogućnošću kampiranja u ovakvim doista surovim i skoro nemogućim vremenskim uvjetima. Ali, i to je moguće, a za to smo najbolji dokaz mi koji smo 'preživjeli' boravak u baš takvim uvjetima krajem 2009. godine u našim krajevima u testiranom primjerku autodoma koji vam ovom prilikom predstavljamo. Od tvrtke ‘FREEDOM center’ iz Celja (Slovenija) dobili smo na test autodom punog naziva La Strada Avanti L Citroen Jumper 2,2 HDI 120. La Strada je njemačka specijalizirana tvrtka za proizvodnju kamperskih vozila, odnosno autodoma. Kao osnova izrade autodoma koristi se tvornička verzija kombi vozila, odnosno dostavnog vozila, u ovom slučaju Citroen Jumpera, te se izvode potrebne preinake i ugrađuje potrebna kamperska oprema. Naravno, pri tom se dobiju svi potrebni atesti i odobrenja kako bi se vozilo moglo registrirati i kretati javnim cestama.

Zadnja Promjena ( Utorak, 09 Veljača 2010 )
Opširnije...
 
TEST FORD FOCUS ST PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Ponedjeljak, 01 Veljača 2010
Image

U klasi kompaktnih sportaša, gdje je Golf GTI tradicionalno mjerilo vrijednosti, a uskoro stiže nova Astra OPC, još su tri jaka igrača: Mazda 3 MPS, Renault Megane Sport TCe 250 i Ford Focus ST. Posljednji u nizu, kojeg smo testirali, zanimljiv je, a po mnogočemu i najzanimljiviji. Najjeftiniji je u klasi te se u osnovnoj verziji može dobiti za 29.000 eura. Jedini ima 5-cilindarski turbobenzinski motor, koji potječe od Volva. Ima najuzbudljiviji, turbinski zvuk, i najveći obujam motora u klasi (2522 ccm), koji mu osigurava i najbolju elastičnost i najbolji osjećaj u vožnji. Snagu razvija 'iz podruma', a najvećih 320 Nm okretnog momenta otpušta već od 1500/min. Jasno, zbog toga je i najrastrošniji u klasi, ali se ne može reći, s obzirom na sve što pruža, da je rastrošan. Kad se sjedne za volan ovog uvjerljivog automobila, užitak vožnje može početi…
Zadnja Promjena ( Utorak, 09 Veljača 2010 )
Opširnije...
 
TEST RENAULT FLUENCE 1.6 16V DYNAMIQUE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 27 Siječanj 2010

Image

Renault Fluence je klasična trodijelna limuzina koju je Renault pozicionirao veličinom i opremom između segmenta kompaktnih obiteljskih automobila segmenta C i srednjeg višeg segmenta. Renaultov novi limuzinski adut tek je došao u Hrvatsku, a već se našao u našim rukama na testiranju i to model Renault Fluence 1,6 16V 110 KS Dynamique. Nova trovolumenska limuzina Renault Fluence proizvodi se u Turskoj. Renault od modela Fluence želi postići najprivlačnije vozilo u ovoj klasi. Namijenjena je prije svega ljubiteljima statusnih berlina, a nasljeđuje trovolumenski Mégane II Sedan čija je proizvodnja prestala. Nova trodijelna limuzina više imenom ne pripada obitelji Megane i nosi samosvojno ime Fluence. Renault Fluence dugačak je 4618 mm, širok 1809 i visok 1479 mm uz međuosovinski razmak od 2720 mm. Renault Fluence donosi komfor i kvalitetu iz više klase, a od Lagune je kraći 7 cm, a međuosovinski mu je razmak samo 3,5 cm kraći od Lagune. Prema tvrdnji Renaulta nudi veću prostornost od glavnih konkurenata sa širinom u laktovima od 1480 mm sprijeda i 1475 mm straga. Obujam prtljažnika Fluence je 530 litara, a Laguna ima prtljažnik obujma 450 litara i to je u usporedbi s cijenom oba vozila nešto o čemu treba razmišljati pri kupnji.

Zadnja Promjena ( Utorak, 02 Veljača 2010 )
Opširnije...
 
TEST SEAT ALTEA 1.6 STYLE PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Srijeda, 13 Siječanj 2010
Image

Kompaktni monovolumen na bazi Golfa V, kojeg je skrojio Walter da Silva, na tržištu je punih šest godina. Još je uvijek u punoj formi, što je potvrdio testni model 1.6 Style. Seat Altea ima stil metalnog bumbara, koji pokazuje kako se dobro može iskombinirati atraktivan izgled i funkcionalna izvedba. Dugačka je 428, široka 177 i visoka 157 centimetara, a srodstvo s Golfom, zapravo njegovom povišenom verzijom Golf Plus, prepoznaje se po međuosovinskom razmaku od 258 cm. Bucmasta karoserija izrađena je Volkswagenovski kompaktno i čvrsto te skriva pristojan komfor za pet osoba. Uvjerljiv je i prtljažnik od 410 litara, koji se preklapanjem stražnjih sjedala povećava do solidnih 1320 l. To je dobra mjera za obiteljski automobil, koji neće razočarati. Jasno, ako se ne traži previše...
Zadnja Promjena ( Utorak, 12 Siječanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 36 - 40 od 163
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL