Auto Portal - Vijesti
Vijesti
HYUNDAI ix35 OSVOJIO TITULU HR AUTO 2011 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Nedjelja, 26 Prosinac 2010

Image

Hyundai ix35 osvojio je titulu HR auto 2011. u izboru Hrvatskog novinarskog žirija, te posebno priznanje za Najbolji SUV godine 2011. Nakon glasovanja članova Zbora automobilskih novinara koji su odabrali finaliste izbora, članovi žirija, nakon testnog dana odabrali su pobjednika ovogodišnjeg, 17. po redu izdanja izbora za HR auto. Osim voznim odlikama, Hyundai ix35 konkurenciju je nadmašio i najdužim jamstvom (5 godina trostukog jamstva), najboljim prodajnim rezultatima na domaćem tržištu (440 vozila u 2010.), najvišom razinom aktivne i pasivne sigurnosti, pristupačnom cijenom i najbogatijim paketima opreme u SUV segmentu uz mogućnost konfiguriranja opreme, širokom paletom motora, mjenjača i pogona, dizajnom interijera i eksterijera, ali i činjenicom da je ix35 doista samo formalni nasljednik Tucsona (najprodavanijeg terenca u HR u 2008.), te da je u odnosu na njega ostvario nevjerojatan napredak u svakom pogledu. Hyundai ix35 razvijen je zajedničkim snagama Istraživačkog centra u njemačkom Russelsheimu i razvojnog centra korejskom Namyangu. Posebna nagrada za Najbolji SUV godine, također je potvrda odličnog pozicioniranja Hyundaija ix35 unutar SUV segmenta koji je jedan od najbrže rastućih segmenata na tržištu, te u Hrvatskoj zauzima više od 9% udjela novo registriranih vozila.

Zadnja Promjena ( Subota, 25 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
NOVE DIMENZIJE GUMA NA EUROPSKOM I SVJETSKOM TRŽIŠTU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 25 Prosinac 2010

Image

Unazad 10 godina novi automobili imaju sve veće i veće kotače. Nekad davno automobili su se koturali na 12 i 13 colskim kotačima, a sada je i 14 cola sve manje prisutno. Trenutačno novi automobili svih maraka i modela najviše koriste kotače od 15, ¸16 i 17 cola i to u nižoj i srednjoj klasi, pa ovako velike dimenzije kotača danas nisu privilegija samo velikih i snažnih automobila. Porast veličine kotača utječe i na sve veće dimenzije guma, kako ljetnih tako i zimskih. Michelin je napravio studiozno istraživanje neophodno za njegovu poslovnu politiku, kao i ispravan smjer istraživanja i razvoja, a samim time i konstruiranja guma koje trebaju današnji automobili.

Zadnja Promjena ( Petak, 24 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
MV AGUSTA PREDSTAVILA BRUTALE 920 PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Subota, 25 Prosinac 2010

Image

Bez previše galame, diskretno i tiho talijanska tvrtka MV Agusta objavila je fotografije i tehničke podatke nove Aguste Brutale 920 za 2011. godinu. Četverocilindarski motor obujma 921 ccm koristi istu radilicu kao i Brutale 1090RR, a razvija snagu od 129 KS. Tu su sve prave komponente koje su obavezne kod jednog talijanskog motocikla visoke klase. Ovjes je, kao što smo i navikli od Aguste, vrhunski, a sastoji se od Marzocchi vilice sa štapovima promjera 50 mm sprijeda i Sachs monoshock amortizerom straga, a tu je i neizostavni Brembo kočioni sustav. Ovjes je potpuno podesiv, a tvornički je podešen nešto mekše nego na prethodnim modelima, za još veću udobnost.

Zadnja Promjena ( Petak, 24 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
EKOLOŠKI SKUTER HONDA EV NEO SAMO U JAPANU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 24 Prosinac 2010

Image

Krajem 2009. Honda je na Tokyo Motor Showu premijerno predstavila koncept električnog skutera. U travnju je pak objavljeno kako će električni dvokotač biti predstavljen na domaćem terenu (Japan), do kraja godine. Sada, na izmaku 2010. godine, Honda objavljuje kako će započeti s isporukom EV-neo skutera određenim kupcima do 24.12.2010. Također, njihov je plan da najmanje 100 primjeraka električnog skutera bude na cestama Japana do ožujka 2011. godine, a do kraja iste godine preko 1000 Honda EV-neo skutera. Honda EV-neo nudi izvrsne performanse i ekološku vožnju bez štetnih ispušnih plinova, a motor voli visoke okretaje čak i kad je opterećen dodatnom prtljagom, jednako kao što pri velikim usponima ne pokazuje znakove umora.

Zadnja Promjena ( Četvrtak, 23 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
FORMULA 1 S REGISTRACIJOM ZA OBIČNU CESTU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 24 Prosinac 2010
Image

Pravi trkaći automobil za vožnju po običnoj cesti? Da, i to je moguće, a u svijetu ima tek nekoliko modela automobila takve vrste. Među takve spada britanska tvrtka Radical koja je pokazala svoj najnoviji model SR3 SL. Kao dosadašnji jednako radikalni modeli ove tvrtke, tako je i novi Radical SR3 SL 'lagane' konstrukcije, a pokreće ga papreni paket snage. Garancija za sportsko zadovoljstvo na cesti je Fordov 2,0-litreni četverocilindrični turbo motor koji uz pomoć promjenjivog vremena otvaranja ventila razvija najveću snage 304 KS, a pri tom uspješno ispunjava Euro 5 normu o ispušnim plinovima. U biti, to je motor koji se nalaziti i u Ford Focusu ST. Mnogi će reći da snaga od 'samo' 304 KS nije impresivna i nešto od čega bi se palo u nesvijest, ali ako ta snaga dolazi u kombinaciji s niskom ukupnom težinom bolida od samo 675 kg zagarantirane su vrhunske performanse. Snaga i moment na stražnje pogonske kotače prenosi se pomoću sekvencijalnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa.
Zadnja Promjena ( Četvrtak, 23 Prosinac 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 31 - 35 od 2898
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL