Auto Portal - Za volanom
Za volanom
VOZILI SMO SAAB 9-5 SEDAN PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 15 Listopad 2010

Image

Na kombiniranim i dobro izabranim cestama u Sloveniji na relaciji Mokrice – Novo Mesto, a koje su uključivale sve vrste asfaltnih cesta, od super brze autoceste, magistalne brze ceste, lokalne ceste, gradskih i seoskih ulica, te dio od nekoliko kilometara loše asfaltne podloge pune udarnih rupa, odista smo u kratko vrijeme od samo 2,5 sata imali prilike se uvjeriti iz prve ruke što nudi novi Saab 9-5 Sedan, nova trodijelna limuzina u premium segmentu. Saab je potpuno novu premium limuzinu Saab 9-5 Sedan predstavio na salonu automobila u Frankfurtu prije godinu dana.

Zadnja Promjena ( Petak, 29 Listopad 2010 )
Opširnije...
 
VOZILI SMO RENAULT MEGANE COUPE CABRIOLET PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 15 Srpanj 2010

Image

Vozili smo novi Renault Megane CC (coupe cabriolet) na relaciji Dubrovnik – Cavtat – Konavle. Vedro vrijeme s temperaturama plus 35 stupnjeva bilo je pravo okruženje za probne vožnje kabrioletom. Sada već stari model Rebnault Megane II CC proizveden je u 170.000 primjeraka i ovim rezultatom u Renaultu su vrlo zadovoljni. Od nasljednika očekuje se da u najmanju ruku ponovi isti uspjeh na tržištu. Predstavljanjem nove generacije Renaulta Megane CC na tržište je došla 6. karoserijska verzija čime je zaokružena ponuda obitelji Megane.

CIJENE RENAULT MEGANE COUPE CABRIOLET U HRVATSKOJ:
Expression 1,6 16V – 167.000 kn – uz popust 159.000 kn
Dynamique 1,6 16V – 182.000 kn – uz popust 174.000 kn
Dynamique TCe 130 – 192.500 kn – uz popust 184.500 kn
Dynamique dCi 110 – 197.000 kn – uz popust 189.000 kn
Dynamique dCi 110 EDC – 206.000 kn – uz popust 198.000 kn
Dynamique dCi 130 – 204.000 kn – uz popust 196.000 kn

Zadnja Promjena ( Ponedjeljak, 26 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
VOZILI SMO RENAULT WIND NA HRVATSKOJ PREZENTACIJI U DUBROVNIKU PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 15 Srpanj 2010

Image

Renault je za ovogodišnje vruće ljeto pripremio čak tri svoja automobila koji se mogu svesti pod zajednički nazivnik ‘wind-in-the-air’. Tu prije svega mislimo na mali coupe roadster Renault Wind u kojem su specijalizirani automobilski novinari uživali na internacionalnim promotivnim vožnjama u okolici Nice, a samo 7 dana kasnije imali smo priliku Renault Wind voziti i na hrvatskoj nacionalnoj prezentaciji za novinare koja je održana u Dubrovniku. Za Renault Wind se kaže da je u biti kabrioletska verzija popularnog modela Twingo. Renault je u Ženevi početkom 2010. godine kao svjetsku premijeru predstavio Renault Wind, a njegova komercijalizacija je krenula širom Europe, a hrvatsko tržište je poslije engleskog i slovenskog predstavilo novi adut, a ujedno je počela i njegova prodaja. Wind je jedan od najatraktivnijih automobila u svojoj klasi koji nudi vožnju bez krova.

CIJENE RENAULT WIND U HRVATSKOJ:
Chic TCE 100 KS – 134.900 kuna
Sport Chic 1,6 16V 133 KS – 153.900 kuna
* na početku prodaje post prodajni paket je besplatan

Image
Wind koristi platformu modela Clio RS druge generacije, dok su mehanički dijelovi u pravilu identični modelu Twingo Renault Sport

Renault Wind je mali coupé roadster za svakodnevno korištenje. Renault prvi puta predstavlja Renault Wind, coupé roadster s dva sjedala i dužine karoserije 3,83 metara. Svojom dužinom smjestio se između Twinga (3,6 m) i Clia (4 metra). Wind koristi platformu modela Clio RS druge generacije, dok su mehanički dijelovi u pravilu identični modelu Twingo Renault Sport. Renault Wind ima inventivni način otvaranja krova. Dovoljno je pomaknuti jednu polugu i pritisnuti prekidač na centralnoj konzoli. S novim konceptom krova koji se spušta (podiže) iznimno brzo, za samo 12 sekundi, Renault Wind je sinonim za slobodu vožnje na otvorenom. Konstrukcija krova i sam krov imaju masu od samo 21,8 kg. Pri tom treba napomenuti da je krov moguće spustiti ili podignuti samo ako vozilo u potpunosti miruje, te opisane radnje nije moguće izvesti u vožnji.

Image
Sklopivi čvrsti krov s novim konceptom koji omogućava spuštanje (podizanje) za samo 12 sekundi

Za spuštanje čvrstog krova prvo se prema unatrag otvori i podigne stražnji poklopac, a potom se krov vozila zarotira oko stražnjeg hvatišta, te s epolukružno prebaci u za to predviđen prosto, te se na kraju stražnji poklopac ponovno vrati na svoje mjesto. Pri tome Wind pruža jednu očitu prednost u odnosu na slične konkurente u klasi. Jedini nudi konstantni obujam prtljažnika od 270 litara bez obzira na položaj krova, što se ima zahvaliti tome što je za spušteni krov osiguran prostor, a korisnicima je bez obzira na položaj krova na raspolaganju prtljažnik fiksnog obujma.

Image

Zahvaljujući svojim dimenzijama, Renault Wind je okretan u gradu. Renault Wind pokreću dva motora – atmosferski 1.6 16V motor od 133 KS i 160 Nm (preuzet s vozila Twingo R.S.) te motor 1,2 Tce 100 turbo od 100 KS i 152 Nm. S manjim 1,2-litrenim motorom do stotke sprinta za 10,5 sekundi i potegne do najveće brzine 190 km/h. Snažniji 1,6.litreni motor sprinta do stotke za 9,2 sekunde i potegne do 201 km/h. Potrošnja goriva slabijeg motora u prosjeku je 6,3 l/100km, dok snažniji motor popije 7 litara. Predstavljen prvi put na Salonu u Ženevi 2010, Renault Wind će se komercijalizirati u Europi tijekom ljeta 2010. godine, točnije od ovoga mjeseca prodaja počinje u Sloveniji i Velikoj Britaniji te Hrvatskoj, dok će na ostalim europskim tržištima prodaja početi tijekom rujna 2010. godine.

Image

Renault Wind se proizvodi u Novom Mestu u Sloveniji gdje se proizvode Twingo i Clio II, dok motori dolaze iz Francuske i Španjolske. Na hrvatskom tržištu ponuđena su samo dva modela Renault Wind, pri ćemu verzija Chic TCE 100 KS košta 134.900 kuna, a druga verzija Sport Chic 1,6 16V 133 KS košta 153.900 kuna. Renault navodi da je tipičan kupac Winda žena i muškarac u dobi od 25 do 45 godina. S obzirom da se radi ipak o imidž automobilu, plan prodaje u Hrvatskoj do kraja 2010. godine je oko 10 primjeraka Winda.

Davor Kindy

TEHNIČKI PODATCI RENAULT WIND:
TCE 100
1149 ccm, 100 KS pri 5500 o/min, 152 Nm pri 3500 o/min, gume 195/45 R16 (opcija 205/40 R17), potrošnja goriva grad 8,0 l/100km, otvoreno 5,3 l/100km, mješovito 6,3 l/100km, spremnik goriva 40 litara, težina 1131 kg, nosivost 213 kg, ubrzanje 0-100km/h za 10,5 s, najveća brzina 190 km/h

1,6 16V 133
1598 ccm, 133 KS pri 6750 o/min, 160 Nm pri 4400 o/min, gume 205/40 R17, potrošnja goriva grad 9,1 l/100km, otvoreno 5,7 l/100km, mješovito 7,0 l/100km, spremnik goriva 40 litara, težina 1173 kg, nosivost 210 kg, ubrzanje 0-100km/h za 9,2 s, najveća brzina 201 km/h

Još fotografija…

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadnja Promjena ( Srijeda, 28 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
VOZILI SMO NOVI KIA SORENTO PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Petak, 02 Srpanj 2010

Image

Premda je nova generacija KIA Sorenta već dosta dugo prisutna u ponudi i cjenicima tvrtke KMAG d.o.o. (Kia Motors Adria Group), generalnog zastupnika KIA automobila za Hrvatsku, tek sad su osigurane dostatne količine vozila za kupce pa je organizirana novinarska prezentacija kojom je i obilježen službeni početak prodaje novog KIA Sorenta. Probne vožnje s novom generacijom izuzetno popularnog modela Sorento u Hrvatskoj odvijale su se na relaciji Zagreb – Plitvička jezera. Ruta koja na odličan način spaja vožnju po brzoj autocesti (ZG-KA) i nacionalnom dvosmjernom cestom punom zavoja od Karlovca do Plitvičkih Jezera. Doduše nedostajalo je nešto bijelih cesta i putova kako bismo ga isprobali i u off-roaderskim uvjetima, ali i ovako smo se mogli uvjeriti u značajan napredak na svim područjima novog Sorenta, a kako je stari model jako popularan kod hrvatskih kupaca za očekivati je da se dobar dio dobrog glasa i interesa pretoči i u novi Sorento.

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 18 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
VOZILI SMO SUZUKI ALTO 1,0 GLX AC PDF Ispis E-mail
Autor: Davor Kindy   
Četvrtak, 17 Lipanj 2010

Image

Malim i kompaktnim vanjskim dimenzijama (dugačak je samo 3,5 metra), Suzuki Alto je odlično rješenje za gradske uske prostore u kojima se snalazi kao riba u vodi. Atraktivan oblik prednjeg kraja karoserije dizajniran je svjetski aktualnim dizajnerskim stilom. Jednako atraktivno oblikovan je i stražnji kraj Suzuki Alta. Suzukijev mališan nudi mjesta za prijevoz četiri odrasle osobe, s tim da vozač i suvozač imaju dovoljno mjesta u inače malom automobilu. Alto je dugačak 3500 mm, širok 1600 mm, visok 1470 mm, a ima međuosovinski razmak 2360 mm. Male kompaktne dimenzije pravog uličnog borca. Pri tom je udaljenost karoserije od tla iznadprosječno visokih 15 cm što je odlično rješenje za penjanje na pločnik, bez bojazni da se ozlijede pragovi vozila. Krug okretanja od samo 9 metara dodatni je dokaz njegove okretnosti u stisnutom gradskom prostoru.

Zadnja Promjena ( Nedjelja, 18 Srpanj 2010 )
Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 6 - 10 od 55
Zabranjeno je prenošenje materijala, u cijelosti ili djelomično, objavljenih na www2.autoportal.hr u bilo kojem drugom obliku i mediju bez pismenog odobrenja autora. Navođenje izvora informacija ne oslobađa od plaćanja novčane naknade. Dodatne informacije možete pročitati u rubrici "Pravila korištenja!"

OBAVIJEST!!!!!

POŠTOVANI POSJETITELJI,

NOVI AUTOPORTAL.HR SE OD SADA NALAZI NA ADRESI WWW.AUTOPORTAL.HR A OVA STRANICA VIŠE NE PREDSTAVLJA AŽURIRANI PRIKAZ NOVOSTI.

VAŠ
AUTOPORTAL